Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

A calidade nos servizos

A Seguridad Social está a desenvolver nos últimos anos unha política de xestión da calidade e despregando accións concretas, como as Cartas de Servizo nos que as entidades desenvolven tanto os compromisos de calidade que asumen con respecto á prestación dos seus servizos como os indicadores para a avaliación da calidade e seguimento dos mesmos.

Así mesmo, promóvese a calidade do servizo que se presta e a mellora continua en todas as áreas de actuación. Esto afróntase mediante a implantación de políticas de calidade e a aplicación, desenvolvemento e despregamento do modelo europeo de xestión da calidade (EFQM) a través da realización de autoevaluacións en cada unha das Entidades, de acordo co modelo EVAM, así como a implementación de normas ISO todo iso co obxectivo da posta en marcha de accións de mellora que resultan destes procesos.

Todo iso implica desenvolver unha estratexia de adaptación e anticipación aos cambios e demandas sociais mediante a innovación tecnolóxica e a mellora do servizo; xunto co fomento da participación e colaboración con outros organismos públicos e privados así como implantar servizos baseados en procedementos sinxelos e facilmente comprensibles.

Contenido complementario
${loading}