Contenido principal
A calidade nos servizos
A Seguridad Social está a desenvolver nos últimos anos unha política de xestión da calidade e despregando accións concretas, como as Cartas de Servizo nos que as entidades desenvolven tanto os compromisos de calidade que asumen con respecto á prestación dos seus servizos como os indicadores para a avaliación da calidade e seguimento dos mesmos.
Así mesmo, promóvese a calidade do servizo que se presta e a mellora continua en todas as áreas de actuación. Esto afróntase mediante a implantación de políticas de calidade e a aplicación, desenvolvemento e despregamento do modelo europeo de xestión da calidade (EFQM) a través da realización de autoevaluacións en cada unha das Entidades, de acordo co modelo EVAM, así como a implementación de normas ISO todo iso co obxectivo da posta en marcha de accións de mellora que resultan destes procesos.
Todo iso implica desenvolver unha estratexia de adaptación e anticipación aos cambios e demandas sociais mediante a innovación tecnolóxica e a mellora do servizo; xunto co fomento da participación e colaboración con outros organismos públicos e privados así como implantar servizos baseados en procedementos sinxelos e facilmente comprensibles.