Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Contenido principal

La qualitat en els serveis

La Seguretat Social està desenvolupant en els últims anys una política de gestió de la qualitat i desplega accions concretes, com les Cartes de Servei en què les entitats desenvolupen tant els compromisos de qualitat que assumeixen pel que fa a la prestació dels seus serveis com els indicadors per a l'avaluació de la qualitat i el seu seguiment.

Així mateix, es promou la qualitat del servei que es presta i la millora contínua en totes les àrees d'actuació. Això s'afronta mitjançant la implantació de polítiques de qualitat i l'aplicació, desenvolupament i desplegament del model europeu de gestió de la qualitat (EFQM) a través de la realització d'autoavaluacions en cada una de les entitats, d'acord amb el model EVAM, i també la implementació de normes ISO, amb l'objectiu de la posada en marxa d'accions de millora que resulten d'aquests processos.

Tot això implica desenvolupar una estratègia d'adaptació i anticipació als canvis i demandes socials mitjançant la innovació tecnològica i la millora del servei, juntament amb el foment de la participació i col·laboració amb altres organismes públics i privats, i també implantar serveis basats en procediments senzills i fàcilment comprensibles.

Contenido complementario
${loading}