Contenido principal
Zerbitzuen kalitatea
Gizarte Segurantza azkeneko urteotan kalitatea kudeatzeko politika bat garatzen eta jarduera zehatzak hedatzen ari da, besteak beste, Zerbitzu Gutunak. Horietan, entitateek garatzen dituzten bai euren zerbitzuak eskaintzeari dagokionez, euren gain hartzen dituzten kalitatezko konpromisoak eta bai horiek kalitatea ebaluatzeko eta jarraitzeko adierazleak.
Era berean, eskaintzen den zerbitzuaren kalitatea eta etengabeko hobekuntza sustatzen da jarduera arlo guztietan. Horri aurre egiten zaio kalitate politiken ezarpenaren eta kalitatea kudeatzeko Europako ereduaren (EFQM) hedapenaren bidez. Bertan, autoebaluazioak egiten dira Entitate bakoitzean, EVAM ereduaren arabera, eta ISO arauak ezartzen dira, hori guztia, aipatutako prozesuetatik eratorritako hobekuntza jarduerak abian jartzeko helburuarekin.
Hori guztia lortzeko, gizarte aldaketetara eta eskaeretara egokitzeko eta horiei aurre hartzeko estrategia bat garatu behar da, zerbitzuaren berrikuntza teknologikoaren eta hobekuntzaren bidez; beste erakunde publikoen eta pribatuen parte-hartzea eta kolaborazioa sustatuz, eta baita errazak eta ulergarriak diren prozeduretan oinarritutako zerbitzuak ezarri behar da ere.