Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

Servizos específicos do Instituto Nacional da Seguridade Social

  • Xestión, tramitación, resolución e ordenación do pagamento de pensións: Xubilación, Incapacidade Permanente, Viuvez, Orfandade e en favor de familiares.
  • Xestión, tramitación, resolución e ordenación do pagamento de pensións en aplicación de normativa internacional.
  • Xestión, tramitación, resolución e ordenación do pagamento de subsidios: Incapacidade Temporal por enfermidade común ou profesional, accidente non laboral, accidente de traballo, maternidade, incluído o subsidio especial por parto ou adopcións múltiples, paternidade, risco durante o embarazo e durante a lactación natural, prestacións familiares por fillor menor acollido a cargo, auxilio por defunción.
  • Tramitación de indemnizacións: Lesións permanentes non invalidantes por accidente de traballo e enfermidade profesional. Incapacidade permanente parcial. Falecemento por accidente de traballo e enfermidade profesional.
  • Xestión, trámite, resolución e ordenación do pagamento do Seguro Escolar.
  • Xestión, tramitación e ordenación do pagamento das prestacións derivadas do Síndrome tóxico.
  • Recepción de partes de baixa e alta cando os traballadores se atopan en situación de IT e a cobertura do risco corresponde ao INSS.
  • Valoracións médicas para decidir a prórroga de Incapacidade Temporal, as determinacións de continxencia, o risco durante o embarazo...
  • Trámite das recargas por falta de medidas de seguridade e hixiene no traballo.
  • Resolución de reclamacións en materia de pensións e subsidios.
  • Trámite de expedientes informativos previos á xubilación
  • Expedición de tarxetas sanitarias europeas
  • Recepción e comprobación das peticións, modificacións e incidencias que afecten aos pensionistas e perceptores de subsidios
  • Emisión de certificados de pensións e subsidios.
  • Emisión e revogación de certificados dixitais 
  • Información xeral sobre as prestacións da Seguridade Social e os seus trámites.
  • Xestión das peticións, modificacións e incidencias de todo tipo que afecten aos pensionistas.
  • Xestión das peticións, modificacións e incidencias que afecten aos perceptores de prestacións.
  • Xestión e emisión de formularios de dereito para desprazarse aos países cos que España teña subscrito un convenio bilateral en materia de asistencia sanitaria.
  • Presentación e trámite de queixas e suxestións.
  • Tramitación automatizada das pensións de acordo coa revalorización anual conforme ao IPC previsto.
  • Envío domiciliario das notificacións da revalorización de pensións, a extinción ou modificación do importe de asignacións por fillo menor acollido a cargo.
  • Expedición das certificacións das retencións efectuadas a conta do imposto da Renda das Persoas Físicas (IRPF).
  • Facturación Internacional do gasto sanitario orixinado polos asegurados doutros Estados en estada temporal en España.
  • Participación e negociación nos Convenios Bilaterais que en materia de Seguridade Social subscribe España.
Contenido complementario
${loading}