Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Contenido principal

Herritarrek zerbitzuen hobekuntzan parte hartzea

Hiritarrak Gizarte Segurantzaren Administrazioak eskaintzen dituen zerbitzuen hobekuntzan kolaboratu daitezke, honakoaren bidez:

  • Aldian-aldian egiten diren inkestak eta galdetegiak.
  • Iradokizun eta kontsultetarako postontziak.
  • Kexak eta iradokizunak.

Gardentasun eta parte-hartze printzipioak zehazteko eta hiritarrek jasotako arretari buruz duten iritzia ezagutu ahal izateko, ebaluazio galdetegiak ezarri dira. Horiek bertan bertako arretan kokatuta daude, ikusgai eta eskura dauden leku batean edo hiritarrari etxera bidaltzen zaizkio. Hiritarren oharrek Gizarte Segurantzak eskaintzen dien arretari buruzko ezagutza iturri garrantzitsua suposatzen dute, modu generikoan eskaintzen diren zerbitzuak Zerbitzuetako Gutunetan zehaztatutako kalitate konpromisoekin bat etortzea lortzeko ondorioetarako.

Zuzendaritza Probintzialeko egoitzan eta bertan bertako arretako Bulego bakoitzean dauden postontzietan utzi daitezkeen iritzien eta iradokizunen bidez edo, web orriko "Kontsultak / Kontsulten Postontzia" ataean egiten diren informazio orokorreko eskaeren bidez www.seg-social.es. Hala ere, postontziren bidez emandako erantzunek izaera informatiboa edukiko dute eta ez dute izaera loteslerik izango Administraziorako. Konfidentzialtasun arrazoiak direla eta, ez dugu datu pertsonalik emango postontzi honetatik.

Kexen eta iradokizunen sistema erabiltzen da jasotako erabiltzaileak jasotako zerbitzuekin ase ez daudenean jakinarazteko eta kalitatea hobetzeko euren ekimenak jasotzeko.

  • Kexak eta iradokizunak bertan, ohiko postaz edo baliabide telematikoen bidez egin ahal izango dira.
    Posta elektronikoz edo internet bidez aurkezten badira, interesatuaren sinadura elektronikoa eduki beharko dute.

Kexak edo iradokizunak bulegoan bertan egiten badira, erabiltzaileak ezarritako formularioa bete eta sinatuko du eta funtzionarioei laguntza eskatu ahal izango die.

  • Entitateetako bulegoetan erabiltzaileek euren kexak eta iradokizunak aurkezteko leku bat dago. Hura modu ikusgarrian eta eskuragarrian seinaleztatuta egongo da.
  • Kexa edo iradokizuna egin ondoren, erabiltzaileak hura aurkeztu izanaren jakinarazpena jasoko du.
  • Izapidetzeaz arduratuko den unitateak interesatua burututako jardueren berri eman beharko dio eta, hala dagokionean, hartutako neurrien berri, gehienez 20 laneguneko epean, hura aurkeztu eta ondoren. Epe hori eten egin ahal izango da interesatuari behar bezalako ebazpena egiteko beharreko azalpenak eskatu behar zaizkionean.
  • Interesatuak ez badu erantzunik jaso epe hori igaro ondoren, Lan eta Gizarte Segurantzako Ministerioaren Zerbitzuko Ikuskapenera jo ahal izango du, erantzunik ez jasotzearen arrazoiak jakiteko.

Edozein kexa edo iradokizun aurkezteak ez du administrazio errekurtsoren izaerarik edukiko, ez ditu eragindako prozeduran ezarritako epeak eten egingo, eta ez du gainontzeko jarduerak edo interesatuen eskubideak baldintzatuko.

Contenido complementario
${loading}