Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal.


Contenido principal

Servicis i mitjans per relacionar-se amb l'administració de la Seguretat Social

Objectius

Amb esta unitat es pretén:

  • Fer conèixer els Servicis d'Atenció de l'Administració de la Seguretat Social, la forma de contactar i les gestions que poden realitzar-se a través d'estos, d'una forma clara i didàctica.
  • Descriure breument els servicis oferits, mitjos empleats i compromisos de qualitat assumits en l'atenció presencial als ciutadans.

Continguts

  • Catàleg de servicis que es presten.
  • Els mitjans de relació amb l'Administració de la Seguretat Social.
  • La Qualitat en els servicis i la participació dels ciutadans en la seua millora.

Recordem que...

  • El servici als ciutadans és el principi bàsic que justifica l'existència de l'Administració Pública i, per tant, de la Seguretat Social. Principi que ha de presidir tota la seua activitat, les bases de la qual són els principis de transparència i participació.
  • La Seguretat Social té una gran experiència en els servicis d'atenció al ciutadà que es presten a través de 3 canals, el telemàtic, el telefònic i el presencial, tots ells estan plenament consolidats.
  • L'ús d'estos servicis està a l'abast de tots els ciutadans, ja que són accessibles i de fàcil manejament.
  • La Seguretat Social és una Administració propera i moderna, on es potencien la innovació i les últimes tecnologies per donar un millor servici al ciutadà.
  • És una Administració proactiva, que intenta anticipar-se a les necessitats de la societat.
  • Existeix un tràmit telemàtic, el Sistema RED, que s'ha consolidat com el millor exponent de servicis telemàtics a empreses.
  • L'Administració de la Seguretat Social estableix compromisos de qualitat dels seus servicis a través de les Cartes de Servicis i mesura el grau de satisfacció dels seus clients a través dels qüestionaris d'avaluació i les queixes i suggeriments.
Contenido complementario
${loading}