Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal.

Contenido principal

Serveis i mitjans per relacionar-se amb l'administració de la Seguretat Social

Objectius

Amb aquesta unitat es pretén:

  • Donar a conèixer els serveis d'atenció de l'administració de la Seguretat Social, la manera de contactar i les gestions que es poden efectuar a través d'aquests, de manera clara i didàctica.
  • Descriure breument els serveis oferts, els mitjans utilitzats i els compromisos de qualitat assumits en l'atenció presencial als ciutadans.

Continguts

  • Catàleg de serveis que es presten.
  • Els mitjans de relació amb l'administració de la Seguretat Social.
  • La qualitat en els serveis i la participació dels ciutadans en la seva millora.

Recordem que...

  • El servei als ciutadans és el principi bàsic que justifica l'existència de l'administració pública i, per tant, de la Seguretat Social. Principi que ha de presidir tota la seva activitat, les bases de la qual són els principis de transparència i participació.
  • La Seguretat Social té una gran experiència en els serveis d'atenció al ciutadà que es presten a través de 3 canals, el telemàtic, el telefònic i el presencial, tots ells plenament consolidats.
  • L'ús d'aquests serveis és a l'abast de tots els ciutadans, ja que són accessibles i de fàcil maneig.
  • La Seguretat Social és una administració propera i moderna, on es potencien la innovació i les darreres tecnologies per donar un millor servei al ciutadà.
  • És una administració proactiva, que intenta anticipar-se a les necessitats de la societat.
  • Hi ha un tràmit telemàtic, el sistema RED que s'ha consolidat com el millor exponent de serveis telemàtics a empreses.
  • L'administració de la Seguretat Social estableix compromisos de qualitat dels seus serveis a través de les cartes de serveis i avalua el grau de satisfacció dels seus clients a través dels qüestionaris d'avaluació i les queixes i suggeriments.
Contenido complementario
${loading}