Contenido principal
Servizos e medios para relacionarse coa administración da Seguridade Social
Obxectivos
Con esta unidade preténdese:
- Dar a coñecer os Servizos de Atención da Administración da Seguridade Social, a forma de contactar e as xestións que poden realizarse a través dos mesmos, dunha forma clara e didáctica.
- Describir brevemente os servizos ofrecidos, medios empregados e compromisos de calidade asumidos na atención presencial aos cidadáns.
Contidos
- Catálogo de servizos que se prestan.
- Os medios de relación coa Administración da Seguridade Social.
- A Calidade nos servizos e a participación dos cidadáns na mellora dos mesmos.
Lembramos que...
- O servizo aos cidadáns é o principio básico que xustifica a existencia da Administración Pública e, polo tanto, da Seguridade Social. Principio que debe presidir toda a súa actividade, cuxas bases son os principios de transparencia e participación.
- A Seguridade Social ten unha gran experiencia nos servizos de atención ao cidadán que se prestan a través de 3 canles, o telemático, o telefónico e o presencial, todos eles están plenamente consolidados.
- O uso destes servizos está ao alcance de todos os cidadáns, posto que son accesibles e de fácil manexo.
- A Seguridade Social é unha Administración cercana e moderna, onde se potencian a innovación e as últimas tecnoloxías para dar un mellor servizo ao cidadán.
- É unha Administración proactiva, que intenta anticiparse ás necesidades da sociedade.
- Existe un trámite telemático, o Sistema RED, que consolidouse como o mellor exponente de servizos telemáticos a empresas.
- A Administración da Seguridade Social establece compromisos de calidade dos seus servizos a través das Cartas de Servizos e mide o grao de satisfacción dos seus clientes a través dos cuestionarios de avaliación e as queixas e suxestións.