Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Contenido principal

Servizos e medios para relacionarse coa administración da Seguridade Social

Obxectivos

Con esta unidade preténdese:

  • Dar a coñecer os Servizos de Atención da Administración da Seguridade Social, a forma de contactar e as xestións que poden realizarse a través dos mesmos, dunha forma clara e didáctica.
  • Describir brevemente os servizos ofrecidos, medios empregados e compromisos de calidade asumidos na atención presencial aos cidadáns.

Contidos

  • Catálogo de servizos que se prestan.
  • Os medios de relación coa Administración da Seguridade Social.
  • A Calidade nos servizos e a participación dos cidadáns na mellora dos mesmos.

Lembramos que...

  • O servizo aos cidadáns é o principio básico que xustifica a existencia da Administración Pública e, polo tanto, da Seguridade Social. Principio que debe presidir toda a súa actividade, cuxas bases son os principios de transparencia e participación.
  • A Seguridade Social ten unha gran experiencia nos servizos de atención ao cidadán que se prestan a través de 3 canles, o telemático, o telefónico e o presencial, todos eles están plenamente consolidados.
  • O uso destes servizos está ao alcance de todos os cidadáns, posto que son accesibles e de fácil manexo.
  • A Seguridade Social é unha Administración cercana e moderna, onde se potencian a innovación e as últimas tecnoloxías para dar un mellor servizo ao cidadán.
  • É unha Administración proactiva, que intenta anticiparse ás necesidades da sociedade.
  • Existe un trámite telemático, o Sistema RED, que consolidouse como o mellor exponente de servizos telemáticos a empresas.
  • A Administración da Seguridade Social establece compromisos de calidade dos seus servizos a través das Cartas de Servizos e mide o grao de satisfacción dos seus clientes a través dos cuestionarios de avaliación e as queixas e suxestións.
Contenido complementario
${loading}