Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Contenido principal

Servicis específics de la Tresoreria General de la Seguretat Social

  • Inscripció d'empreses i assignació Codi/s de Compte de Cotització Principal i Secundaris.
  • Obertura, variació i baixa de Codis de Compte de Cotització.
  • Variacions de dades i baixa d'empresaris.
  • Opció de la cobertura d'accidents de treball i malalties professionals, si esta es realitza amb l'Institut Nacional de la Seguretat Social, així com, en el seu cas, l'opció de cobertura d'incapacitat temporal amb la mateixa Entitat.
  • Gestió de la col·laboració en la prestació econòmica de la incapacitat temporal.
  • Assignació de número de Seguretat Social.
  • Altes, baixes i variació de dades de treballadors en els diferents règims que componen el Sistema de la Seguretat Social.  
  • Opció de la cobertura d'incapacitat temporal i/o d'accidents de treball i malaltia professional en els treballadors per compte propi en la qual es permet esta possibilitat.
  • Anotació telèfon i Correu electrònic de l'Empresari.
  • Gestió de treballadors desplaçats per realitzar una activitat a un altre país.
  • Tramitació i resolució de Convenis Especials en les seues diferents classes, per tal de mantindre la cobertura de Seguretat Social d'acord amb les diferents prestacions cobertes per estos.
  • Informes de vida laboral i de situació als treballadors, pel mitjà establert.
  • Informes de vida laboral de empreses per a les que ho sol·liciten, pel mitjà establert.
  • Confecció de butlletins de cotització de les empreses, amb menys de 10 treballadors, que així ho sol·liciten.
  • Gestió de liquidacions que donen saldo creditor a favor del subjecte responsable, per haver realitzat les compensacions o deduccions a les quals tinguen dret, i que poden presentar-se a través del canal telemàtic o presencial en les Administracions de la Seguretat Social.
  • Devolució d'ingressos indeguts: Informació a empreses i treballadors sobre l'emplenament de sol·licituds i documentació a aportar, comprovació ingrés indegut i resolució.
  • Tramitació de les sol·licituds d'ajornament de pagament dels deutes contrets amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, quan els subjectes responsables no poden fer front a l'ingrés corresponent, així com el seguiment del compliment dels ajornaments concedits.
  • Generació, emissió i notificació de reclamacions de deute i de les providències de constrenyiment que inicien la via executiva, així com el seu seguiment fins el seu cobrament, anul·lació o data.
  • Actes de gestió recaptatòria d'Actes de liquidació i Actes d'infracció.
  • Expedició d'informes de bases de cotització de caràcter anual als treballadors del Règim General i Especial del Mar amb les bases de cotització declarades per les empreses on fan servicis durant l'exercici anterior.
  • Tramesa anual de les bases de cotització dels últims 15 anys als treballadors que tinguen 60 o més anys.
  • Expedició d'informes i certificats sobre situació de cotització.
  • Expedició de certificats d'ingressos de quotes en l'exercici econòmic.
  • Canvis de dades de cotització de treballadors.
  • Sol·licituds de distribució de límits de cotització per pluriocupació.
  • Resolució d'al·legacions i recursos sobre reclamacions de deute i providències de constrenyiment.
Contenido complementario
${loading}