Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

Servizos específicos da Tesourería Xeral da Seguridade Social

  • Inscrición de empresas e asignación de código/s de Conta de Cotización Principal e Secundarios.
  • Apertura, variación e baixa de Códigos de Conta de Cotización.
  • Variacións de datos e baixa de empresarios.
  • Opción da cobertura de accidentes de traballo e enfermidades profesionais, se a mesma se realiza co Instituto Nacional da Seguridade Social, así como, no seu caso, a opción de cobertura de incapacidade temporal coa mesma Entidade.
  • Xestión da colaboración na prestación económica da incapacidade temporal.
  • Asignación de Número da Seguridade Social.
  • Altas, baixas e variación de datos de traballadores nos distintos réximes que compoñen o Sistema da Seguridade Social.
  • Opción da cobertura de incapacidade temporal e/ou de accidentes de traballo e enfermidade profesional nos traballadores por conta propia en que se permite esta posibilidade.
  • Anotación Teléfono e Correo Electrónico do Empresario.
  • Xestión de traballadores desprazados a realizar unha actividade a outro país.
  • Tramitación e resolución de Convenios Especiais nas súas diferentes clases, con obxecto de manter a cobertura de Seguridad Social en función das distintas prestacións cubertas polos mesmos.
  • Informes de vida laboral e de situación aos traballadores, polo medio establecido.
  • Informes de vida laboral e empresa a aquelas que o solicitan, polo medio establecido.
  • Confección de boletíns de cotización daquelas empresas, con menos de 10 traballadores, que así o soliciten.
  • Xestión de liquidacións que arroxen saldo acredor a favor do suxeito responsable, por ter realizado as compensacións ou deducións a que teñan dereito, e que poden presentarse a través da canle telemática ou presencial nas Administracións da Seguridade Social.
  • Devolución de ingresos indebidos: Información a empresas e traballadores sobre a formalización de solicitudes e documentación a achegar, comprobación ingreso indebido e resolución.
  • Tramitación das solicitudes de aprazamento de pagamento das débedas contraídas coa Tesourería Xeral da Seguridade Social, cando os suxeitos responsables non poden facer fronte ao ingreso correspondente, así como o seguimento do cumprimento dos aprazamentos concedidos.
  • Xeración, emisión e notificación de reclamacións de débeda e das providencias de prema que inician a vía executiva, así como o seguimento das mesmas ata o seu cobro, anulación ou data.
  • Actos de xestión recadatoria de Actas de liquidación e Actas de infracción.
  • Expedición de informes de bases de cotización de carácter anual aos traballadores do Réxime Xeral e Especial do Mar coas bases de cotización declaradas polas empresas nas que prestan servizos durante o exercicio anterior.
  • Remisión anual das bases de cotización dos últimos 15 anos aos traballadores que teñan 60 ou máis anos.
  • Expedición de informes e certificados sobre situación de cotización.
  • Expedición de certificados de ingresos de cotas no exercicio económico.
  • Cambios de datos de cotización de traballadores.
  • Solicitudes de distribución de topes de cotización por pluriemprego.
  • Resolución de alegacións e recursos sobre reclamacións de débeda e providencias de prema.
Contenido complementario
${loading}