Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Contenido principal

Serveis específics de la Tresoreria General de la Seguretat Social

  • Inscripció d'empreses i assignació de codi(s) de compte de cotització principal i secundaris.
  • Obertura, variació i baixa de codis de compte de cotització.
  • Variacions de dades i baixa d'empresaris.
  • Opció de la cobertura d'accidents de treball i malalties professionals, si aquesta s'efectua per l'Institut Nacional de la Seguretat Social, i també, si escau, l'opció de cobertura d'incapacitat temporal amb la mateixa entitat.
  • Gestió de la col·laboració en la prestació econòmica de la incapacitat temporal.
  • Assignació de número de la Seguretat Social.
  • Altes, baixes i variació de dades de treballadors en els diferents règims que componen el sistema de la Seguretat Social.
  • Opció de la cobertura d'incapacitat temporal i/o d'accidents de treball i malaltia professional per als treballadors pel seu compte en què es permet aquesta possibilitat.
  • Anotació del telèfon i correu electrònic de l'empresari.
  • Gestió de treballadors desplaçats per realitzar una activitat en un altre país.
  • Tramitació i resolució de convenis especials de diferents classes, per mantenir la cobertura de Seguretat Social segons les distintes prestacions que cobreixen.
  • Informes de vida laboral i de situació als treballadors, pel mitjà establert.
  • Informes de vida laboral d'empresa a qui ho sol·liciti, pel mitjà establert.
  • Confecció de butlletins de cotització d'aquestes empreses, amb menys de 10 treballadors, que així ho sol·licitin.
  • Gestió de liquidacions que tinguin un saldo creditor a favor del subjecte responsable, per haver realitzat les compensacions o deduccions a les que tinguin dret, i que poden presentar-se a través del canal telemàtic o presencialment a les administracions de la Seguretat Social.
  • Devolució d'ingressos indeguts: Informació a empreses i treballadors sobre l'emplenament de sol·licituds i documentació que cal aportar, comprovació de l'ingrés indegut i resolució.
  • Tramitació de les sol·licituds d'ajornament de pagament dels deutes contrets amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, quan els subjectes responsables no poden fer front a l'ingrés corresponent, i també el seguiment del compliment dels ajornaments concedits.
  • Generació, emissió i notificació de reclamacions de deute i de les providències de constrenyiment que inicien la via executiva, i també el seguiment d'aquestes fins al seu cobrament, anul·lació o data.
  • Actes de gestió recaptatòria d'actes de liquidació i actes d'infracció.
  • Expedició d'informes de bases de cotització de caràcter anual als treballadors del règim general i especial del mar amb les bases de cotització declarades per les empreses en què presten serveis durant l'exercici anterior.
  • Tramesa anual de les bases de cotització dels darrers 15 anys als treballadors amb 60 anys o més.
  • Expedició d'informes i certificats sobre situació de cotització.
  • Expedició de certificats d'ingressos de quotes en l'exercici econòmic.
  • Canvis de dades de cotització de treballadors.
  • Sol·licituds de distribució de límits de cotització per pluriocupació.
  • Resolució d'al·legacions i recursos sobre reclamacions de deute i providències de constrenyiment.
Contenido complementario
${loading}