Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Contenido principal

Secretaria d'Estat de la Seguretat Social

A la Secretaria d'Estat de la Seguretat Social, baix la superior autoritat del Ministre, li corresponen les funcions de direcció i tutela de les Entitats Gestores i Servicis Comuns de la Seguretat Social; l'impuls i la direcció de l'ordenació jurídica del sistema de la Seguretat Social; la direcció i coordinació de la gestió dels recursos financers i despeses de la Seguretat Social i la planificació i tutela de la gestió exercida per les entitats col·laboradores de la Seguretat Social.

De la Secretaria d'Estat depenen els següents ÒRGANS DIRECTIUS I UNITATS:

D'altra banda, tenen dependència d'altres Secretaries d'Estat o Ministeris els següents organismes:

La col·laboració en la gestió de la Seguretat Social, atribuïda a les Entitats Gestores, es realitza efectivament per les Mútues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals de la Seguretat Social i les empreses, baix diverses fórmules com es pot veure en el següent esquema:

Secretaria d'Estat de la Seguretat Social

Contenido complementario
${loading}