Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Contenido principal

Secretaria d'Estat de la Seguretat Social

A la Secretaria d'Estat de la Seguretat Social, sota l'autoritat del ministre, li corresponen les funcions de direcció i tutela de les entitats gestores i serveis comuns de la Seguretat Social; l'impuls i la direcció de l'ordenació jurídica del sistema de la Seguretat Social; la direcció i coordinació de la gestió dels recursos financers i de les despeses de la Seguretat Social i la planificació i tutela de la gestió exercida per les entitats col·laboradores de la Seguretat Social.

De la Secretaria d'Estat depenen els següents ÒRGANS DIRECTIUS I UNITATS:

D'altra banda, depenen d'altres Secretaries d'Estat o Ministeris, els organismes següents:

La col·laboració en la gestió de la Seguretat Social, atribuïda a les entitats gestores, es porta a terme per les mútues d'accidents de treball i malalties professionals de la Seguretat Social i per les empreses, amb diverses fórmules tal com s'indica en l'esquema següent:

Secretaria d'Estat de la Seguretat Social

Contenido complementario
${loading}