Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

Secretaría de Estado da Seguridade Social

Á Secretaría de Estado da Seguridade Social, baixo a superior autoridade do Ministro, correspóndelle as funcións de dirección e tutela das Entidades Xestoras e Servizos Comúns da Seguridade Social; o impulso e a dirección da ordenación xurídica do sistema da Seguridade Social; a dirección e coordinación da xestión dos recursos financeiros e gastos da Seguridade Social e a planificación e tutela da xestión exercida polas entidades colaboradoras da Seguridade Social.

Da Secretaría de Estado dependen os seguintes ÓRGANOS DIRECTIVOS E UNIDADES:

Por outro lado, teñen dependencia doutras Secretarías de Estado ou Ministerios os seguintes organismos:

A colaboración na xestión da Seguridade Social, atribuída ás Entidades Xestoras, lévase a efecto polas Mutuas de Accidentes de Traballo e Enfermidades Profesionais da Seguridade Social e as empresas, baixo diversas fórmulas como se pode ver no seguinte esquema:

Secretaría de Estado da Seguridade Social

Contenido complementario
${loading}