Ajornaments de deutes
Informació general
Objecte: |
És un acte administratiu que sol·licita el deutor i mitjançant el qual s'autoritza el pagament dels deutes de Seguretat Social fora del termini reglamentari d'ingrés. |
---|---|
Subjecte: |
La persona responsable del pagament del deute. |
Impresos: |
|
Documentació: |
|
On tramitar-ho: |
La sol·licitud s'ha de dirigir a la Direcció Provincial de la Tresoreria General de la Seguretat Social, Administració de la Seguretat Social o Unitat de Recaptació Executiva de la Seguretat Social on l'empresari o subjecte responsable del pagament tinga autoritzat el compte de cotització o, si no n'hi ha, on tinga el seu domicili. Si disposa d'un certificat digital, pot fer la sol·licitud a través del tràmit Ajornament per al pagament de deutes de la Seguretat Social, a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. La sol·licitud es pot presentar a qualsevol dels llocs previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. |
Terminis: |
|
Efectes: |
S'hauran de complir les condicions següents: pagament de no ajornables, constitució de garanties i abonament de quotes corrents per tal que es produïsquen els efectes següents:
|
Altres dades d'interés: |
|