Aprazamentos de débedas
Información xeral
Obxecto: |
É un acto administrativo que solicita o debedor e mediante o cal se autoriza o pagamento das débedas de Seguridade Social fóra do prazo regulamentario de ingreso. |
---|---|
Suxeito: |
A persoa responsable do pagamento da débeda. |
Impresos: |
|
Documentación: |
|
Onde tramitalo: |
A solicitude dirixirase á Dirección Provincial da Tesourería Xeral da Seguridade Social, Administración da Seguridade Social ou Unidade de Recadación Executiva da Seguridade Social en que o empresario ou suxeito responsable do pagamento teña autorizada a conta de cotización ou, no seu defecto, na que teña o seu domicilio. Se dispón dun certificado dixital pode realizar a súa solicitude a través do trámite Aprazamento no pagamento de débedas á Seguridade Social no Rexistro Electrónico de Solicitudes da Sede Electrónica da Seguridade Social. A solicitude poderá presentarse en calquera dos lugares previstos no artigo 16 da Lei 39/2015, da 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. |
Prazos: |
|
Efectos: |
Deberán cumprirse as seguintes condicións: pagamento de inaprazables, constitución de garantías, e aboamento de cotas correntes para que se produzan os seguintes efectos:
|
Outros datos de interese: |
|
- App ISM no teu peto
- Aprazamento no pagamento de débedas á Seguridade Social
- Calendario laboral
- Certificados electrónicos
- Consulta o estado dun informe solicitado
- Informe da túa vida laboral
- Notificacións Telemáticas
- Oficinas da Seguridade Social
- Pagamento con tarxeta de débedas de Seguridade Social
- Rectificación de informe de vida laboral
- Rexistro de Apoderamentos
- Tarxeta Sanitaria Europea