Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Convenio especial E.R.E. Novación a partir da idade de 61/63 anos.

A partir da data en que a persoa traballadora cumpra 63 anos ou ben 61 anos no suposto de E.R.E. por causas económicas, producirase a novación automática do convenio especial E.R.E, cesando a empresa na obriga do pagamento deste e asumindo a persoa traballadora a obriga de ingreso das cotas correspondentes a este convenio especial desde a citada data.

No caso de ter compatibilizado o convenio especial E.R.E. co exercicio de actividade, a Tesouraría Xeral da Seguridade Social determinará o importe en que a cotización ingresada pola empresa resultou coincidente coa efectuada pola realización de actividades por parte do traballador/a para aplicala ao novo convenio especial.

Suxeito responsable do ingreso da cota

As cotizacións correspondentes ao convenio especial serán a cargo da persoa traballadora. Poderán actuar como substitutas as persoas físicas ou xurídicas que asuman voluntariamente esta obriga con autorización expresa daquela.

Base de cotización

Con carácter xeral, a base de cotización do novo convenio especial é a mesma que no convenio especial E.R.E. no que estaba de alta e pagaba a empresa.

Non obstante, no suposto de que tivese cláusula adicional asociada, a base de cotización do novo convenio especial será a suma da base de cotización do convenio especial E.R.E. anterior e da citada cláusula.

Para máis información sobre a cláusula adicional, pódese consultar o apartado “Convenio especial E.R.E. Empresa > Cotización > Revalorización voluntaria da base de cotización con posterioridade á alta do convenio especial. Cláusula adicional”

Determinación da cota a ingresar

O cálculo da cota a ingresar é o establecido con carácter xeral para o Convenio especial ordinario.

Forma de pagamento

A forma de pagamento deste convenio especial é domiciliación bancaria. Deberanse comunicar os datos da conta bancaria á Tesouraría Xeral da Seguridade Social antes do día 10 do mes seguinte ao da data do cumprimento da idade de 63 anos ou ben, 61 anos no suposto de E.R.E. por causas económicas.

A conta bancaria para a domiciliación das cotas asociadas ao novo convenio especial deberá ser comunicada a través do servizo “Domiciliación en conta” dispoñible na Sede Electrónica da Seguridade Social, apartado Cidadáns/Cotización.

Prazo regulamentario de ingreso

O prazo de ingreso da cota é o mes natural seguinte ao que esta está referida. Por exemplo, a cota correspondente ao mes de xaneiro págase en febreiro.

A alta neste convenio especial é compatible con:

  • A percepción do subsidio por desemprego para maiores de 52 anos.
  • O exercicio dunha actividade cuxa base de cotización sexa inferior á base de cotización do convenio especial.

O convenio especial extinguirase polas mesmas causas que o convenio especial ordinario.

Non obstante, cando o convenio especial tivese orixe nun E.R.E. aprobado con anterioridade ao 9 de abril de 2019, o convenio especial extinguirase por calquera das causas seguintes:

  • Por realización dunha actividade cuxa base de cotización sexa igual ou superior á base de cotización do convenio especial.
  • Por adquirir a condición de pensionista por xubilación ou incapacidade permanente.
  • Por falecemento.
  • Artigo 20 da Orde TAS/2865/2003, do 18 de outubro pola que se regulamenta o convenio especial no Sistema da Seguridade Social
  • Disposición adicional décimo terceira do Real decreto lexislativo 8/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.
Complementary Content
${loading}