Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Valore esta páxina
Valore este contido

Como acceder

Unha vez rexistrado poderás activar a túa Cl@ve Permanente ou identificarte con Cl@ve PIN.

Cl@ve PIN

Cl@ve PIN é un contrasinal de uso único e duración limitada, polo que, se renova cada vez que vaias realizar unha xestión. Recibirás o código a través da app Cl@ve PIN ou por SMS. Para utilizar clave PIN debes realizar os seguintes pasos:

  1. Instala a app Cl@ve PIN descargándoa de xeito gratuíto dende Google Play ou Apple Store.
  2. Accede  ao trámite que queres realizar seleccionando a forma de acceso por Cl@ve PIN.
  3. Introduce  o número do teu documento de identidade e o dato de contraste e preme “Continuar”.
  4. Preme en “Obter PIN” para xerar o contrasinal.
  5. Accede  á app Cl@ve PIN para consultar o contrasinal. Se non tes a aplicación instalada pasados 60 segundos poderás  solicitar o envío do PIN por SMS.
  6. Introduce  o código PIN e preme “Acceder”.

Podes consultar a Listado de servicios de la Sede con acceso Cl@ve PIN.

Cl@ve permanente

Cl@ve permanente é un contrasinal que poderás definir no momento de activación e que ten unha validez de 1 ano. Unha vez activada, poderás acceder aos servizos da administración co número do teu documento de identidade e o contrasinal que estableceses.
Para activar a túa Cl@ve permanente precisarás o código de activación que obtiveches ao rexistrarte en Cl@ve. Unha vez activado en clave permanente podes cambiar o teu contrasinal ou, se non o lembras, volver activalo dende os servizos de Cl@ve: xestión de contrasinais. No caso de volver activalo por esquecemento, precisarás de novo o código de activación.

Unha vez rexistrado se non atopas ou non lembras o código de activación podes solicitalo dende rexenerar código de activación.

Ao seleccionar Cl@ve Permanente como modo de acceso para acceder a un servizo de administración electrónica, o sistema pedirache que introduzas o teu documento de identidade e o teu contrasinal.

Se o contrasinal introducido é correcto, e o servizo non require un nivel de seguridade máis elevado, permitirache o acceso a este.
Para os servizos de administración electrónica que requiran un nivel de seguridade elevado, o sistema reforza a autenticación coa solicitude de introdución dun código numérico dun só uso (One Time Password, OTP) que se envía previamente por mensaxe SMS ao teléfono móbil que rexistraches en Cl@ve.

O sistema Cl@ve por rexistro avanzado incorpora a posibilidade de realizar sinatura electrónica mediante certificados electrónicos centralizados, é dicir certificados electrónicos almacenados e custodiados pola Administración Pública.

Complementary Content
${loading}