Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta páxina
Valore este contido

Como acceder

Unha vez rexistrado poderás activar a túa Cl@ve Permanente ou identificarte con Cl@ve PIN.

Cl@ve PIN

Cl@ve PIN é un contrasinal de uso único e duración limitada, polo que, se renova cada vez que vaias realizar unha xestión. Recibirás o código a través da app Cl@ve PIN ou por SMS. Para utilizar clave PIN debes realizar os seguintes pasos:

  1. Instala a app Cl@ve PIN descargándoa de xeito gratuíto dende Google Play ou Apple Store.
  2. Accede  ao trámite que queres realizar seleccionando a forma de acceso por Cl@ve PIN.
  3. Introduce  o número do teu documento de identidade e o dato de contraste e preme “Continuar”.
  4. Preme en “Obter PIN” para xerar o contrasinal.
  5. Accede  á app Cl@ve PIN para consultar o contrasinal. Se non tes a aplicación instalada pasados 60 segundos poderás  solicitar o envío do PIN por SMS.
  6. Introduce  o código PIN e preme “Acceder”.

Podes consultar a Listado de servicios de la Sede con acceso Cl@ve PIN.

Cl@ve permanente

Cl@ve permanente é un contrasinal que poderás definir no momento de activación e que ten unha validez de 1 ano. Unha vez activada, poderás acceder aos servizos da administración co número do teu documento de identidade e o contrasinal que estableceses.
Para activar a túa Cl@ve permanente precisarás o código de activación que obtiveches ao rexistrarte en Cl@ve. Unha vez activado en clave permanente podes cambiar o teu contrasinal ou, se non o lembras, volver activalo dende os servizos de Cl@ve: xestión de contrasinais. No caso de volver activalo por esquecemento, precisarás de novo o código de activación.

Unha vez rexistrado se non atopas ou non lembras o código de activación podes solicitalo dende rexenerar código de activación.

Ao seleccionar Cl@ve Permanente como modo de acceso para acceder a un servizo de administración electrónica, o sistema pedirache que introduzas o teu documento de identidade e o teu contrasinal.

Se o contrasinal introducido é correcto, e o servizo non require un nivel de seguridade máis elevado, permitirache o acceso a este.
Para os servizos de administración electrónica que requiran un nivel de seguridade elevado, o sistema reforza a autenticación coa solicitude de introdución dun código numérico dun só uso (One Time Password, OTP) que se envía previamente por mensaxe SMS ao teléfono móbil que rexistraches en Cl@ve.

O sistema Cl@ve por rexistro avanzado incorpora a posibilidade de realizar sinatura electrónica mediante certificados electrónicos centralizados, é dicir certificados electrónicos almacenados e custodiados pola Administración Pública.

Complementary Content
${loading}