Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Como acceder

Unha vez rexistrado poderás activar a túa Cl@ve Permanente ou identificarte con Cl@ve Móbil.

Cl@ve Móbil é un sistema de acceso electrónico aos servizos públicos que permite ao cidadán autenticarse no trámite que estea a realizar na Sede Electrónica. O sistema ofrece a novidade de permitir escanear un código QR que evita ao usuario a necesidade de incorporar os seus datos identificativos na pantalla de acceso. Se non pode escanear o código QR poderá confirmar a petición de autenticación que lle chegará á APP Cl@ve.
Para poder utilizar cl@ve Móbil débense realizar os seguintes pasos:

1.Descargar a aplicación Cl@ve que está dispoñible para a súa descarga gratuíta en APP Store e Google Play.
2.Activar a aplicación seguindo os pasos que se indican na propia app; é moi sinxelo.3.
Seleccionar Clave Móbil na pasarela de identificación á que che dirixirá o servizo administrativo que queres consultar.
4. Redirixiráseche ao provedor de identidade, onde se mostrará un código QR que poderás escanear desde a APP Cl@ve. Tamén poderá seleccionar a opción de introducir o teu DNI/NIE e data de validez do DNI (ou data de expedición se é un DNI permanente) ou número de soporte do NIE.
5. Abrir a APP Cl@ve para escanear o código QR ou se introduciches o teu DNI/NIE, premer no aviso ou abrir a APP para visualizar a petición de autenticación con Cl@ve Móbil.
6. Por seguridade, debes comprobar que o Organismo e o código de verificación que se mostran na APP son os mesmos que aparecen onde estás intentando acceder. Unha vez confirmada a petición de Cl@ve Móbil na APP co factor de autenticación (desbloqueo) que teñas configurado no teu dispositivo móbil (patrón, pegada, etc.), serás redirixido automaticamente ao trámite que desexes realizar.

Pódese consultar a listaxe de servizos dispoñibles con acceso Cl@ve Móbil.


Cl@ve permanente é un contrasinal que poderás definir no momento de activación e que ten unha validez de 1 ano. Unha vez activada, poderás acceder aos servizos da administración co número do teu documento de identidade e o contrasinal que estableceses.
Para activar a túa Cl@ve permanente precisarás o código de activación que obtiveches ao rexistrarte en Cl@ve. Unha vez activado en clave permanente podes cambiar o teu contrasinal ou, se non o lembras, volver activalo dende os servizos de Cl@ve: xestión de contrasinais. No caso de volver activalo por esquecemento, precisarás de novo o código de activación.

Unha vez rexistrado se non atopas ou non lembras o código de activación podes solicitalo dende rexenerar código de activación.

Ao seleccionar Cl@ve Permanente como modo de acceso para acceder a un servizo de administración electrónica, o sistema pedirache que introduzas o teu documento de identidade e o teu contrasinal.

Se o contrasinal introducido é correcto, e o servizo non require un nivel de seguridade máis elevado, permitirache o acceso a este.
Para os servizos de administración electrónica que requiran un nivel de seguridade elevado, o sistema reforza a autenticación coa solicitude de introdución dun código numérico dun só uso (One Time Password, OTP) que se envía previamente por mensaxe SMS ao teléfono móbil que rexistraches en Cl@ve.

O sistema Cl@ve por rexistro avanzado incorpora a posibilidade de realizar sinatura electrónica mediante certificados electrónicos centralizados, é dicir certificados electrónicos almacenados e custodiados pola Administración Pública.

Complementary Content
${loading}