Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Com accedir-hi

Una vegada registrat podràs activar el teu Cl@ve Permanent o identificar-te davant de l’administració amb Cl@ve PIN.

Cl@ve PIN

Cl@ve PIN és una contrasenya d’ús únic i durada limitada, per la qual cosa es renova cada vegada que estiguis a punt de fer una gestió. Rebràs el codi a través de l’app Cl@ve PIN o per SMS. Per utilitzar clau PIN has de dur a terme els passos següents:

  1. Instal·la l’app Cl@ve PIN descarregant-la de forma gratuïta des de Google Play o Apple Store.
  2. Accedeix  al tràmit que vols fer seleccionant la forma d’accés per Cl@ve PIN.
  3. Introdueix  el número del teu document d’identitat i la dada de contrast i prem “Continua”.
  4. Prem “Obtingues PIN” per generar la contrasenya.
  5. Accedeix  a l’app Cl@ve PIN per consultar la contrasenya. Si no tens l’aplicació instal·lada al cap de 60 segons podràs  sol·licitar l’enviament del PIN per SMS.
  6. Introdueix  el codi PIN i prem “Accedeix”.

Pots consultar el Listado de servicios de la Sede con acceso Cl@ve PIN.

Cl@ve permanent

Cl@ve permanent és una contrasenya que podràs definir en el moment d’activació i que té una validesa d’un any. Una vegada activada, podràs accedir als serveis de l’administració amb el número del teu document d’identitat i la contrasenya que hagis establert.
Per activar el teu Cl@ve permanent necessitaràs el codi d’activació que vas obtenir en registrar-te a Cl@ve. Un cop activat a clau permanent pots canviar la contrasenya o, si no la recordes, tornar-la a activar des dels serveis de Cl@ve: gestió de contrasenyes. En el cas que la tornis a activar per oblit, necessitaràs altra vegada el codi d’activació.

Un cop registrat, si no trobes o no recordes el codi d’activació, pots sol·licitar-lo des de regenera codi d’activació.

En seleccionar Cl@ve Permanent com a mode d’accés per a un servei d’administració electrònica, el sistema et demanarà que introdueixis el document d’identitat i la contrasenya.

Si la contrasenya introduïda és correcta, i el servei no requereix un nivell de seguretat més elevat, et permetrà accedir-hi.
Per als serveis d’administració electrònica que requereixin un nivell de seguretat elevat, el sistema reforça l’autenticació amb la sol·licitud d’introducció d’un codi numèric d’un sol ús (One Time Password, OTP) que s’envia prèviament per missatge SMS al telèfon mòbil que vas registrar a Cl@ve.

El sistema Cl@ve per registre avançat incorpora la possibilitat de fer una signatura electrònica mitjançant certificats electrònics centralitzats, és a dir, certificats electrònics emmagatzemats i custodiats per l’Administració Pública.

Complementary Content
${loading}