A solicitude de homologación formalizarase cubrindo o Anexo II (modelo oficial de solicitude) e dirixirase á Dirección do Instituto Social da Mariña, presentando a mesma e a documentación complementaria que se indica a continuación, nos servizos centrais do Instituto Social da Mariña, nas súas direccións provinciais ou centros locais ou remitíndoa por calquera dos medios admitidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común.
Deberase presentar unha solicitude distinta por cada unha das modalidades ou subtipos de formación que se pretenda impartir, que irá acompañada dos seguintes documentos:
a) Acreditación de identidade do solicitante e/ou representante legal. Para os efectos de identificación, o solicitante deberá presentar:
- No suposto de persoas físicas: o modelo de autorización (Anexo III), debidamente cuberto, para a comprobación dos datos mediante o sistema de acceso informatizado coas debidas garantías de confidencialidade. No seu defecto, fotocopia compulsada do documento nacional de identidade, pasaporte ou NIE (número de identificación de estranxeiros).
- No suposto de persoas xurídicas: fotocopia compulsada do código de identificación fiscal do beneficiario.
- Documentación acreditativa da representación legal, se é o caso, que poderá ser substituída por certificación expedida pola dirección provincial do Instituto Social da Mariña correspondente.
b) Escritura de constitución, se se trata dunha persoa xurídica.
c) Certificado que acredite que o solicitante se encontra ao corrente no pagamento das obrigas tributarias e de Seguridade Social. Non será precisa a achega dos devanditos certificados polo solicitante se manifesta expresamente o seu consentimento para que estes datos sexan solicitados polo órgano xestor á Axencia Estatal de Administración Tributaria e á Tesouraría Xeral da Seguridade Social.
d) Certificado do sistema de calidade implantado, expedido por unha auditoría externa, no que conste que está incluída a impartición de formación sanitaria específica.
e) Memoria descritiva que desenvolva os puntos establecidos no Anexo VI da Resolución do 24 de abril de 2013:
- Instalacións, mobiliario e equipos (só para modalidade estable):
- Superficie mínima das aulas (m2/ alumno).
- Descrición das instalacións comúns.
- Descrición do mobiliario docente e elementos auxiliares.
- Medidas de seguridade e hixiene nos locais: dispositivos de extinción de incendios, sinalizacións de seguridade, caixa de primeiros auxilios, condicións de habitabilidade das aulas (calefacción, aire acondicionado, iluminación, limpeza, etc.).
- Medios e material didácticos:
- Descrición de medios audiovisuais destinados á actividade formativa.
- Descrición do material de apoio docente.
- Organización xeral do centro.
- Plan de mantemento e conservación dos equipos e materiais.
- Plan formativo (contido dos cursos e tempos asignados, deseño das unidades didácticas teóricas e prácticas, procedemento para efectuar as probas teóricas e prácticas dos cursos).
- Métodos de avaliación das actividades formativas.
- Modelo de memoria das actividades docentes.
- Modelo de enquisa do grao de satisfacción do alumnado.
- Recursos humanos.
- Persoal docente.
- Persoal administrativo.
- Xestión administrativa. Tarefas relacionadas co seguimento e control administrativo dos cursos impartidos: arquivo da documentación e expedientes académicos do alumnado, copias de seguridade dos arquivos informáticos, modelo de rexistro de títulos e certificados entregados, modelo de actas dos cursos.
f) Declaración de cumprir as condicións mínimas establecidas no anexo II da Orde PRE/646/2004, do 5 de marzo.
g) Un exemplar do manual do alumno, cuxo contido se axuste aos obxectivos establecidos no anexo I da Orde PRE/646/2004, do 5 de marzo.
Toda a documentación se facilitará en formato papel e unha copia en soporte electrónico ou por medios telemáticos.