No boletín de Noticias RED 2008/04, do 26 de maio, informábase acerca dunha nova funcionalidade para identificar algunhas das causas que motivan a imposibilidade de que os empresarios se apliquen os beneficios á Seguridade Social, ben por incumprimento dalgún dos requisitos, ben por incorrer nalgún tipo de exclusión do dereito ao beneficio.
Esta identificación realízase a través do campo ‘Indicativo de perda de beneficios’.
A anotación deste campo realízase de forma automática por parte desta Tesourería Xeral da Seguridade Social.
O Programa de Fomento de Emprego actual, recollido na Lei 43/2006 no seu artigo 6.2, establece como exclusión dos beneficios aplicables ao mesmo, por un período de 12 meses, ás empresas que extinguisen ou extingan por despido recoñecido ou declarado improcedente, ou por despido colectivo contratos bonificados.
A exclusión afecta a un número de contratos igual ao das extincións producidas. Esta exclusión non ten o carácter de perda indefinida dos beneficios, senón de suspensión durante o período transcorrido entre a data de inicio das bonificacións dun contrato e a data de cumprimento dos doce meses de que se trata, retomándose polo empresario a aplicación das bonificacións a partir destes doce meses, considerándose consumido o período de suspensión.
Estas situacións vanse identificar co valor 08 – Extinción contrato bonificado últimos 12 meses, no campo ‘Indicativo de perda de beneficios’.
Este valor será necesario que se mecanice por parte dos usuarios.
Así, cando se queira anotar un contrato bonificado pero a empresa se atope nesta situación, mecanizarase o movemento con todos os datos do contrato bonificado desexado e o valor 08 no campo ‘Indicativo de perda de beneficios’, o que orixinará que de momento no se lle apliquen as bonificacións correspondentes.
Este movemento será de alta para contratos iniciais e de variacións de contrato para transformacións.
Unha vez transcorrido o período de exclusión de beneficios, anotarase un movemento de cambio de contrato con todos os datos do contrato anotado con anterioridade e o valor 00 no campo ‘Indicativo perda de beneficios’. O sistema calculará de forma automática as bonificacións correspondentes.
Inicialmente, esta funcionalidade só se atopa dispoñible a través de afiliación en liña.
Proximamente implantarase na modalidade de remesas, anunciándose nun próximo boletín de Noticias RED a data de entrada en funcionamento.
Para esta nova funcionalidade creouse o campo ‘Indicativo perda de beneficios’ nos ficheiros AFI, CFA e FRE.
Achéganse os ficheiros actualizados coas modificacións salientadas sobre fondo gris.