Conceptos de afiliación
Como se corrixen os documentos de afiliación procesados con erros?
Se o Xustificante Técnico no que nos informa como se procesaron os documentos nos indica que contén erros, haberá que corrixilos, no prazo de dez días dende a realización do envío do documento, do contrario o movemento non se consolida. A correción realízase dende Sistema RED en liña, "Inscrición e Afiliación en liña", "Corrección de erros".
Para máis información pódese consultar o manual de "Procedemento de corrección de datos de ficheiros de Afiliación con erros" en Sistema RED en liña, "RED Internet", "Manuais de usuario".
Que actuacións se poden realizar en afiliación a través do Sistema RED?
Pódense realizar altas e baixas de traballadores, variacións nos datos de afiliación dos mesmos, así como obter datos dos traballadores e empresas adscritas ao Sistema mediante consultas e informes.
Máis concretamente, pódense realizar as seguintes actuacións:
TIPO | CLASE | DESCRICIÓN |
---|---|---|
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | ALTAS SUCESIVAS |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | BAIXAS (inclúe as previas) |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | CAMBIO DE GRUPO DE COTIZACIÓN |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | MODIFICACION DE MOVEMENTOS PREVIOS |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | ELIMINACIÓN DE MOVEMENTOS PREVIOS |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | CAMBIO TIPO DE CONTRATO (COEFICIENTE, TIPO E CARACTERÍSTICAS) |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | CAMBIO EPÍGRAFE AT |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | ELIMINACIÓN ALTAS E BAIXAS CONSOLIDADAS |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | |MOD. SISTEMA ESPECIAL |RX. 0132 (VEXETAIS) |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | ANOTACIÓNS XORNADAS REAIS |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | MODIFICACION DATA DE ALTA RX 0613 |
TRABALLADOR | ACTUALIZACIÓN | CAMBIO CATEGORÍA PROFESIONAL |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
SITUACIÓN AFILIADO NA EMPRESA |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
NÚMERO DE AFILIACIÓN |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
CONSULTA DE NAF POR IPF |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
MOVEMENTOS PREVIOS DUN AFILIADO |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
VIDA LABORAL DUN AFILIADO NUN CCC |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
|IT POR ENFERMIDADE COMÚN |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
DUPLICADOS DE TA-2 |
TRABALLADOR | CONSULTAS/ INFORMES |
XORNADAS REAIS |
EMPRESA | CONSULTAS/ INFORMES |
VIDA LABORAL DUN CCC |
EMPRESA | CONSULTAS/ INFORMES |
SITUACIÓN DUN CCC |
EMPRESA | CONSULTAS/ INFORMES |
AFILIADOS EN ALTA NUN CCC |
EMPRESA | CONSULTAS/ INFORMES |
AFILIADOS CON MOVEMENTOS PREVIOS NUN CCC |
EMPRESA | CONSULTAS/ INFORMES |
CERTIFICADO DE SITUACIÓN POR COTIZACIÓN |
Como se poden realizar estas actuacións?
Existen dúas modalidades de conexión entre as empresas e a TGSS : Afiliación en liña e Afiliación remesas.
A Afiliación en liña consiste nunha conexión vía INTERNET, na que os usuarios se conectan directamente coa base de datos da TXSS.
A Afiliación remesas, pola súa parte, consiste no envío dun ficheiro cos movementos de afiliación correspondentes a través de INTERNET.
Como se accede á base de datos da TXSS?
Entrando na páxina web da Seguridade Social (http://www.seg-social.es/), premer na opción "Acceso Sistema RED online", dispoñible na sección"A un clic" situado na parte dereita da pantalla.
Modifícanse os prazos de presentación ao utilizar este sistema?
Non. O Sistema RED é unicamente un modo de intercambio de datos, no un modelo de xestión diferente. Polo tanto, as altas deberanse presentar con carácter previo, e as baixas e variacións de datos ata tres días naturais despois da data na que se produza a variación, aínda que no caso das baixas tamén se permite a súa comunicación con carácter previo.
Pódense realizar movementos fóra de prazo?
Pódense modificar datos de movementos transmitidos?
Pódense corrixir erros de movementos xa consolidados?
Si, pero o trámite deste tipo de incidencias acometerase desde as unidades de atención ao usuario, que poderán solicitarlle ao interesado o documento que acredite o movemento.
Non obstante, para as altas e as baixas se non transcorreron máis de 72 horas contadas desde as 12 AM do día da data real do movemento, o sistema permítelles aos usuarios a súa eliminación.
Ademais, no caso do réxime especial agrario (0613) permitirase modificar a data real da alta xa consolidada sen necesidade de eliminar o movemento e aínda que transcorresen máis de 72 horas.
Como se xustifica que se enviaron os documentos?
Na modalidade de remesas: O usuario recibirá durante a mesma conexión na que realiza o envío, un xustificante de recepción deste. Este xustificante servirá ao usuario como xustificante da presentación e nel aparecerán a data e hora de presentación dos documentos.
Pola súa parte, a TGSS remitirá á aplicación WinSuite32 por cada ficheiro que se envíe, un Xustificante Técnico nos que informará dos documentos que se procesaron correctamente e dos documentos que se procesaron incorrectamente e foron rexeitados. Ademais, se se solicitou algún tipo de informe impreso (TA2, Informe de vida laboral, etc. ) tamén será remitido.
Son válidos ante terceiros os documentos?
Podo solicitar en calquera momento un documento?
Si. O sistema permite a obtención de calquera informe no momento que se estime oportuno e existe unha función específica para solicitar duplicados dos documentos de alta ou baixa TA2, independentemente de cando se realizase o movemento.
Neste caso, ademais de poder facer a petición para recibir o informe na caixa de correo, existe unha posibilidade a través de Afiliación en liña de xerar e imprimir o documento no acto.