Fontes de información
Existe á súa disposición as Unidades de Atención ao Usuario Provinciais, coas que se poden poñer en contacto a través do Servizo de Atención Telefónica da TGSS no 901 502 050. Este servizo proporcionaralle un asesoramento personalizado para a súa situación, atenderán as súas consultas e incidencias e xestionarán o acceso a xornadas e cursos de información e formación para o usuario acerca do funcionamento do Sistema RED .
Ante calquera problema ou dúbida que lle xurda, non dubide en poñerse en contacto con este Servizo, cuxo horario de atención ao público é de luns a venres de 9 a 19:00 horas.
Colaboradores
O soporte técnico das empresas colaboradoras ofrécelles aos seus clientes "servizos de axuda" na instalación e funcionamento do soporte lóxico do Sistema RED.
Outra documentación existente
-
Noticias RED:
Son boletíns de noticias que se poden consultar na área de noticias O seu obxectivo é informar os usuarios de novas funcionalidades, resolver dúbidas, proporcionarlles información xeral sobre temas que os afecten, posibles incidencias de carácter xeral, etc . -
Manuais:
Manuais con información xeral sobre o Sistema RED (procesos de instalación do soporte lóxico, pasos que se deben seguir para a incorporación ao Sistema RED, etc.) -
Páxina web da Seguridade Social:
Onde poderá acceder a todo tipo de información respecto ao Sistema RED, certificados admitidos, así como obter manuais, impresos, etc.
Existe outro tipo de información, que debe ter en conta: