Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Valore esta página
Valore este contenido

Informazio iturriak

Eskuragarri dira Probintzia Mailako Erabiltzailearenganako Harrera Guneak. Horiekin harremanetan jartzeko, erabili TGSSren   Telefonozko Harrera Zerbitzua, 901 50 20 50 zenbakira deituta. Zerbitzu honek zure egoerari egokitutako laguntza emango dizu, zure galderak eta arazoak jasoko dituzte eta Sistema RED funtzionamenduari buruzko informazioa eta prestakuntza jasotzeko ekitaldi eta kurtsoetara joateko sarbidea kudeatuko dute.

Arazo edo zalantzarik baduzu, jarri kontaktuan Zerbitzu honekin. Hau da jendearentzako ordutegia: astelehenetik ostiralera, 9etatik 19:00ak arte.

Laguntzaileak

Enpresa laguntzaileen euskarri teknikoak bere bezeroei*"laguntza zerbitzuak" eskaintzen dizkie Sistema RED sistemaren softwarearen instalazioan eta funtzionamenduan.

Bestelako dokumentazioa

    Bada bestelako dokumentazioa, kontuan izan beharrekoa:

  • RED berriak :

    Berrien atalean kontsulta daitezkeen berrien buletinak dira. Helburua ondokoa da: erabiltzaileari funtzionalitate berrien berri ematea, zalantzak argitzea, eragiten dioten gaineko gaien informazio orokorra ematea, izaera orokorreko gertaerak, etab .

  • FAQ :

    RED Sistema erabiltzen dutenek egindako galdera ohikoenen erantzunak.

  • Eskuliburuak :

    RED Sistemari buruzko informazio orokorreko eskuliburuak (software instalatzeko prozesuak, RED Sisteman sartzeko jarraitu beharrekoak, eta abar)

  • Gizarte Segurantzaren web-orrialdea:

    Hor, RED Sistema eta onartutako ziurtagiriei buruzko edozein informazio ikus dezakezu. Horrez gain, eskuliburuak, inprimakiak eta bestelakoak lor ditzakezu.
Complementary Content
${loading}