Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Valore esta páxina
Valore este contido

Preguntas frecuentes CASIA

Resultados de la búsqueda

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

Podo realizar trámites relacionados con Partes de IT ou Certificados de Maternidade/Paternidade?

Non, a través de CASIA só se pode realizar a comunicación de  trámites, consultas ou incidencias relacionadas con materias propias do eido da xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.

Para temas propios do INSS deberá dirixirse ao "Servizo de Atención Telefónica".

Que acontece se catalogo mal un caso?

O tramitador da TGSS que xestione o seu caso poderá modificar certos aspectos da clasificación que realizase, por exemplo, poderá modificar a materia, categoría ou subcategoría das súas consultas ou erros/incidencias sen necesidade de que efectúe ningunha acción adicional.

No entanto, se unha consulta ou un erro/incidencia implican a realización dun acto administrativo, deberá abrir a oportuna Solicitude de Trámite.

Como saberei que o meu trámite foi realizado?

Recibirá un correo electrónico comunicándolle que a TGSS resolveu o trámite ou  solicitou máis información ao respecto, sempre que o usuario principal da autorización comunique o enderezo de correo electrónico a través do Servizo de Consulta e Modificación de Datos de contacto da oficina virtual do sistema RED.

Tamén recibirá un correo electrónico avisando da resolución daquelas consultas realizadas a través do Teléfono de Atención que non puidesen resolverse na primeira chamada.

A resposta dada ao caso poderase consultar a través da funcionalidade Xestión de casos. 

É posible solicitar o Número de Seguridade Social a través de CASIA?

Se o Autorizado pode solicitar a través de CASIA o Número de Seguridade Social daqueles traballadores respecto dos que posteriormente vai comunicar a súa alta. Para iso deberá utilizar o trámite correspondente acompañado do Modelo TA.1 asinado polo traballador, DNI ou NIE e, no seu caso, certificado da condición de discapacidade. 

Resto de trámites

Os trámites que non se poidan solicitar a través de CASIA deberán de presentarse a través do Rexistro Electrónico.

Que se debe catalogar como trámite?

Aquelas peticións de actuacións de carácter administrativo sempre e cando non se poidan xestionar a través dos servizos do Sistema RED e/ou SEDESS, por non existir a funcionalidade ou por exceder o prazo regulamentario establecido para a súa utilización.

Ao dar de alta un trámite xerarase un Xustificante de Apertura de Trámite no que constará a data e hora na que se realizou a solicitude.

Cando se considera que a materia dun caso é de tipo técnico?

Son casos técnicos as consultas relativas  á instalación de software, requirimentos técnicos para transmisión de ficheiros ou comunicacións así como os erros ou incidencias relacionados co software ou o hardware do Autorizado RED. En definitiva, aqueles casos cuxa resolución poida requirir da axuda dun informático, con relación á utilización do Sistema RED.

Por exemplo: Problemas cos certificados electrónicos, de Instalación ou actualización de software do Sistema REDE,  para conectarse ao Sistema RED, problemas nas comunicacións (envío, descarga de mensaxes) entre o autorizado e o Sistema RED.

A creación dun caso de tipo técnico require cubrir o "Formulario Datos Técnicos" situado no apartado "Errores- Incidencias Materia Técnica" da páxina web.

Que se debe catalogar como erro/incidencia?

Todos aqueles casos nos que se comunica un erro como consecuencia dun indebido funcionamento do sistema ou da incorrecta actuación do usuario.

Inclúense todos os erros ou incidencias que se producen ao realizar o autorizado calquera xestión na modalidade Online ou na SEDESS, na transmisión de ficheiros a través de Sistema RED, ou nas respostas recibidas a través destes medios.

Todos os casos catalogados como erros ou incidencias nos manuais da TGSS deberán rexistrarse deste xeito. Por exemplo, os recollidos no documento "Sistema de Liquidación Directa. Tratamento de Erros".

Importante: Se para solucionar o erro é necesario realizar un trámite administrativo, o caso deberá ser dado de alta como tal. No suposto de que se catalogase incorrectamente como erro/incidencia procederase a pechalo e informarase da necesidade de abrir a oportuna Solicitude de Trámite, xa que este suposto esixe un procedemento de tramitación diferente.

Que podo facer por CASIA?

A través de CASIA pódense formular Consultas, Erros ou Incidencias producidas na transmisión de ficheiros a través do Sistema RED ou SLD ou nas funcionalidades dos Servizos Online e presentar a solicitude de Trámites propios do ámbito de xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social que non poidan realizarse a través do Sistema REDE e/ou SEDESS.

Que se debe catalogar como consulta?

Unha consulta é unha solicitude de información de cuestións relativas a Afiliación, Cotización, Sistema RED, procedementos SLD ou RED Directo, Sede Electrónica ou Xestión de Autorizacións entre outros.

Complementary Content
${loading}