Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Nabigatzen jarraituz gero, zure baimena ematen duzu cookieak eta gure cookie-politika onartzen dituzula. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko.


Ebaluatu orrialde hau
Ebaluatu eduki hau

Ohiko galderak CASIAri buruz

Resultados de la búsqueda

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

ABE parteekin edo amatasun/aitatasun ziurtagiriekin lotutako izapideak aurkez ditzaket?

Ez, CASIAren bidez Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren kudeaketa  esparruko gaiei buruzko tramite, kontsulta edo gorabeheren berri bakarrik eman daiteke.

INSSko gaietarako, "Telefonozko Arreta Zerbitzua" atalera jo behar duzu.

Zer gertatzen da kasu bat gaizki sailkatzen badut?

Zure kasua kudeatzen duen TGSSko bideratzaileak egindako sailkapenaren zenbait alderdi aldatu ahal izango ditu; adibidez, kontsulten edo akatsen/gertaeren gaia, kategoria edo azpikategoria aldatu ahal izango du, ekintza gehigarririk egiteko beharrik gabe.

Halere, kontsulta batek edo errore/gorabehera batek administrazio-egintza bat egitea badakar, dagokion izapide-eskaera ireki beharko du.

Nola jakingo dut nire izapidea egin dela?

Mezu elektroniko bat jasoko duzu, non TGSSk izapidea ebatzi duela edo horri  buruzko informazio gehiago eskatu duela jakinaraziko dizun, baldin eta baimenaren erabiltzaile nagusiak bere helbide elektronikoa jakinarazi badu RED sistemako bulego birtualeko harremanetarako datuak kontsultatzeko eta aldatzeko zerbitzuaren bidez.

Mezu elektroniko bat ere jasoko duzu, Arreta Telefonoaren bidez egindako kontsulten berri emateko, horik lehen deian ebatzi ezin izan badira.

Kasuari emandako erantzuna kasuen kudeaketa funtzioaren bidez kontsulta daiteke. 

Gizarte Segurantzako zenbakia CASIAren bidez eska daiteke?

Bai, baimenduak, CASIAren bidez, Gizarte Segurantzako zenbakia eska dezake ondoren alta jakinaraziko duen langileentzat. Horretarako, dagokion tramitea erabili beharko du, langileak sinatutako TA.1 ereduarekin batera, NAN edo AIZrekin, eta, hala badagokio, ezgaitasun agiriarekin. 

Gainerako tramiteak

CASIAren bidez eskatu ezin diren izapideak erregistro elektronikoaren bidez aurkeztu beharko dira.

Zer sailkatuko da tramitetzat?

Administrazio-jarduketen eskaerak, baldin eta ezin badira RED eta/edo SEDESS sistemaren zerbitzuen bidez kudeatu, funtzionaltasunik ez dagoelako edo erabiltzeko arauzko epea gainditu delako.

Izapide bati alta ematean, izapidea ireki izanaren egiaztagiria sortuko da, eta bertan eskabidea zein egun eta ordutan egin den adieraziko da.

Noiz jotzen da teknikotzat kasu baten gaia?

Kasu teknikoak dira softwarearen instalazioari buruzko kontsultak, fitxategiak  edo komunikazioak transmititzeko eskakizun teknikoak eta RED baimenduaren softwarearekin edo hardwarearekin zerikusia duten akats edo gorabeherak. Azken finean, RED Sistema erabiltzeko informatikari baten laguntza behar duten kasuak.

Adibidez: Arazoak ziurtagiri elektronikoekin, arazoak RED Sistemako softwarea instalatzeko edo eguneratzeko,   arazoak RED sistemara konektatzeko, arazoak RED baimenduaren eta Sistemaren arteko komunikazioetan (mezuak bidali, deskargatu).

Kasu tekniko bat sortzeko, beharrezkoa da "Datu Teknikoen Formularioa"  betetzea, webguneko "Errores- Incidencias Materia Técnica" atalean.

Zer sailkatuko da akats/gorabeheratzat?

Kasu guztiak, non sistemaren funtzionamendu desegokiaren edo erabiltzailearen jokabide desegokiaren ondorioz akatsen bat gertatu dela jakinarazten den.

Baimendunak online edo SEDESS modalitateko edozein kudeaketa egitean, RED sistemaren bidez fitxategiak transmititzean edo bitarteko horien bidez jasotako erantzunetan gertatzen diren akats edo gorabehera guztiak sartzen dira.

TGSSren eskuliburuetan akats edo gorabeheratzat katalogatutako kasu guztiak horrela erregistratu beharko dira. Adibidez, “Zuzeneko likidazio-sistema. Akatsen tratamendua” dokumentuan bildutakoak.

Garrantzitsua: Akatsen bat konpontzeko administrazio tramitea egin behar bada, kasuari halaxe emango zaio altan. Akats edo gorabeheratzat oker sailkatu bada, itxi egingo da, eta dagokion izapide-eskaera ireki behar dela jakinaraziko da, kasu horrek beste izapide-prozedura bat behar duelako.

Zer egin dezaket CASIAren bidez?

CASIAren bidez, RED edo SLD sistemaren bidez fitxategiak transmititzean edo Online Zerbitzuen funtzionaltasunetan sortzen diren kontsultak, akatsak edo gorabeherak aurkez daitezke, eta Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorraren kudeaketa-esparruko izapideen eskaera aurkeztu, baldin eta RED eta/edo SEDESS sistemaren bidez egin ezin badira.

Zer sailkatuko da kontsulta gisa?

Afiliazioaren, kotizazioaren, RED sistemaren, SLD edo RED directo prozeduren, egoitza  elektronikoaren edo baimenen kudeaketaren eta abarrekoen gainean informazioa eskatzea, hori da kontsulta bat.

Complementary Content
${loading}