Videoatención. Tesorería General de la Seguridad Social
Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorrak herritarrei arreta emateko kanal berri bat ezarri du izapide sinpleak egiteko.
Bideoarreta erantzun berritzaile gisa sortu da, izapide horiek modu autonomoan kudeatzea ahalbidetzen duten identifikazio elektronikorako bitarteko edo trebetasun digital nahikorik ez duten herritarren beharrei erantzuteko.
Bideo-dei baten bidez, herritarraren eta funtzionarioaren arteko komunikazioa berehalakoa eta pertsonalizatua da, gure bulegoetara joan beharrik gabe. Zerbitzu hori behar bezala emateko, unitate espezializatu bat sortu dugu: Bideo Arretarako Unitatea (Unidad de Video Atención, UVA), herritarrei laguntzeko bereziki trebatutako funtzionarioek osatua, ezagutza, gaitasun eta komunikazio-trebetasun handiak dituztenak.
Gaur egun, bideo-dei bidez, maiz egiten diren izapideak eta ohiko izapideak egiten dira herritarrentzat, eta identifikazioa eskatzen da:
- NUSS lortzea.
- Harremanetarako datuak jakinaraztea edo aldatzea.
- Datu pertsonalak aldatzea.
- AIZ NANagatik aldatzea.
Bideo-dei bidezko izapideak egiteko, hitzordua eskatu behar da aurrez. Hitzordua GSDOaren arreta-telefonoan (901 50 20 50 edo 91 541 02 91) emango da, agente telefonikoaren aholkularitza jaso ondoren. Agente telefoniko horrek GSDOak herritarren eskura jartzen dituen bide guztiak eskainiko dizkio herritarrari, lehen aipatutako izapideetako edozein kudeatzeko.
Izapide horiek bideo-dei bidez kudeatzeko ez da beharrezkoa herritarrak aldez aurretik dokumentazioa ekartzea, bere datuak behar bezala babestuta daude eta hitzordura sartzea erraza da. Herritarrak gailu elektroniko bat (ordenagailua, tableta edo telefono mugikorra) eta Interneterako konexioa besterik ez du behar.
Aldez aurretik adostutako hitzordura konektatzeko prozesuan herritarra gidatzeko, bideo bat dugu, jarraitu beharreko urratsak zehatz-mehatz azaltzen dituena.