Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Pensionistas e pensións nacionais

Tema: Solicitudes e comunicación de datos

  • Solicitudes e comunicación de datos

    • Que datos debe comunicar o pensionista á súa Entidade xestora?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos

      O pensionista debe comunicarlle á súa Entidade xestora, dentro dos 30 días seguintes a que se produzan, as seguintes variacións:

      • Cambios de domicilio: residencia habitual ou fiscal.
      • Inicio de actividades laborais.
      • Cambios na situación económica: recoñecemento e/ou cobramento doutras prestacións ou pensións nacionais ou estranxeiras ou outro tipo de rendas.
      • Cambios da situación familiar: estado civil, nacementos, defuncións...

      Se o pensionista reside no estranxeiro debe enviar así mesmo o certificado de fe de vida dentro do primeiro trimestre natural de cada ano, para acreditar a súa vivencia e así poder continuar percibindo a súa pensión e evitar a suspensión desta.

      Igualmente, e sempre antes do 1 de marzo de cada ano, os pensionistas que teñan asignados complementos por mínimos na súa pensión e que obtivesen ingresos brutos por rendas de traballo, capital ou outros conceptos (superiores á contía que anualmente se estableza), deberán presentar a declaración expresa destes.

      Para notificar estes cambios, o pensionista pode facelo a través da Sede Electrónica da Seguridade Social ou a través do Portal Tu Seguridad Social, no apartado “Xestiona a túa prestación”. Para iso, debe dispoñer de certificado dixital, DNI electrónico ou cl@ve. No caso de non dispor de ningún destes medios, o pensionista ten á súa disposición unha serie de formularios, que pode atopar nesta páxina web. Unha vez completado e asinado o formulario correspondente polo propio pensionista, pode ser enviado por correo ordinario ou ben presentalo en calquera dos Centros de Atención e Información da Seguridade Social (CAISS).

      Accións dispoñibles
    • Como notificar os cambios de entidade bancaria e de domicilio?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos

      Pode notificar estes cambios, o pensionista pode facelo a través da Sede Electrónica da Seguridade Social  ou do Portal Tu Seguridad Social, no apartado “Xestiona a túa prestación”. Para iso, debe dispoñer de certificado dixital, DNI electrónico ou cl@ve. En caso de non dispoñer de ningún destes medios, o pensionista ten á súa disposición un formulario denominado Modificación de datos bancario e de domicilio.

      Se o pensionista reside no estranxeiro debe completar os datos bancarios engadindo o BIC ou SWIFT dependendo do país de residencia.

      Unha vez completado e asinado o formulario polo propio pensionista, pode ser enviado por correo ordinario ou ben presentalo en calquera dos Centros de Atención e Información da Seguridade Social (CAISS).

       

      Accións dispoñibles
    • É necesario comunicar o falecemento do pensionista?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos

      O falecemento debe comunicarse en todo caso, achegando o certificado de defunción do pensionista, a través da Sede Electrónica da Seguridade Social (para o cal debe dispoñer de certificado dixital, DNI electrónico ou cl@ve) ou presencialmente en calquera dos Centros de Atención e Información da Seguridade Social (CAISS).

      Se o pensionista reside no estranxeiro, deberá notificarse o falecemento á Dirección Provincial do INSS que lle xestiona a súa pensión, ou no seu defecto,  á Consellaría Laboral da Embaixada de España do lugar de residencia.

       

      Accións dispoñibles
    • Como obter un certificado para acreditar que se percibe ou non unha pensión da Seguridade Social?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos
      • Se dispón de certificado dixital, DNI electrónico ou cl@ve, pode obter directamente o certificado acreditativo de que percibe pensión ou, no seu caso, de que non figura como titular de pensión pública a través do servizo da Sede Electrónica denominado “Certificados de prestacións” ou a través do Portal Tu Seguridad Social.

      • Se non dispón de ningún destes medios, para solicitar o certificado acreditativo de que se percibe ou non pensión da Seguridade Social, ten á súa disposición un formulario denominado "Solicitude de certificados". Unha vez completado e asinado o formulario, pode ser enviado por correo ordinario ou ben presentalo en calquera dos Centros de Atención e Información da Seguridade Social (CAISS).

      • Se reside no estranxeiro e non dispón de certificado dixital, pode obter directamente o certificado a través da Dirección Provincial do INSS que xestiona a súa pensión.


      Accións dispoñibles
    • Como se pode obter información relacionada coa solicitude de prestación presentada?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos
      • Se dispón de certificado dixital, DNI electrónico ou cl@ve, o interesado pode obter directamente a información sobre o estado no que se atopa a súa solicitude de prestación a través do servizo da Sede Electrónica denominado “Como vai a miña prestación?” ou a través do Portal Tu Seguridad Social, no apartado “Os teus Datos – Xestións”.
      Accións dispoñibles
    • Se necesito solicitar unha prestación ou unha variación sobre unha prestación xa recoñecida, como podo realizar a miña solicitude?
      Categoría: Pensionistas > Tema: Solicitudes e comunicación de datos
      • Se dispón de certificado electrónico ou cl@ve utilice o servizo correspondente da sede electrónica e asine electronicamente a súa solicitude.        
      • Se non dispón de certificado electrónico ou cl@ve, pode utilizar a plataforma Solicitude e trámites da seguridade social.
      • Neste último caso, pedirémoslle que insira unha foto, tomada nese mesmo momento, do seu rostro mostrando o seu documento de identidade e poderá asinar a súa solicitude en pantalla.
      Accións dispoñibles
Complementary Content
${loading}