Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Servici d'atenció telefònica

Resultados de la búsqueda

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La Seguretat Social posa a la vostra disposició les seues línies telefòniques a través de les quals podreu rebre informació i fer diferents tràmits sense necessitat de desplaçar-vos i amb el compromís de no deixar-vos sense resposta, facilitar la informació i les dades sol·licitades en terminis mínims i mantindre la confidencialitat.

Per a mantindre la confidencialitat de les seues dades tots els informes o documents relatius a les mateixes s'enviaran únicament al seu nom i al domicili que conste en els nostres fitxers.

Per a facilitar la comunicació, quant toque per telèfon tinga a mà la documentació necessària per a la consulta: DNI (Document Nacional d’Identitat), NAF (Número d’afiliació), CCC (Codi de Compte de Cotització) etc.

  • És un telèfon comú a tot el territori nacional, en el qual s'oferix atenció directa i personalitzada, de dilluns a divendres (no festius), en horari ininterromput de 9 a 20 hores.
  • Este servici especialitzat d'atenció i informació proporciona:

    • Informació sobre requisits, sol·licituds, documentació, procediment i tràmits necessaris per a accedir o mantindre les prestacions del sistema de la Seguretat Social, així com a la normativa d'aplicació en els diferents supòsits.

    • Orientació i ajuda en la utilització dels servicis electrònics disponibles a la Seu Electrònica i la pàgina web de la Seguretat Social.

    • Informació específica i particularitzada sobre el tràmit d’expedients i sobre les prestacions reconegudes: resolució recaiguda, primers pagaments, revalorament, complements per mínims, incompatibilitats i concurrència de pensions, variacions i modificacions i imports.

    • A través d'este servici, es pot sol·licitar la Targeta Sanitària Europea que s'enviarà, per correu postal, al domicili que conste en els fitxers de la Seguretat Social.
    • A més, es facilita informació sobre qualsevol tema de Seguretat Social relacionat amb la gestió encomanada a l'INSS.

    • Per motius de qualitat i seguretat, la telefonada podrà ser gravada. La Unitat davant de la qual poden exercitar-se els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició és la Secretaria General de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.

Este telèfon estarà disponible de dilluns a dijous entre les 09:00 i les 18:00 hores. Els divendres, entre les 9:00 i les 14:30 h. Excepte els dies festius.

Es proporcionarà informació sobre els temes següents:

Opció 1 Autoritzat RED
1,1 Consulta empresa Consultes relacionades amb Inscripció, liquidació i actualitzacions d’empresa.
1,2 Autònoms/Empleats de la llar. Consultes relacionades amb autònoms i empleats de la llar.
1,3 Gestió Autoritzat RED Per a qualsevol altre tipus d'informació, consulta o incidència en la gestió del Sistema RED.
1,4 Instal·lació Programari Per a consultes o incidències derivades de la instal·lació del Programari.
1,5 Seu electrònica, Notificacions i Apoderaments Per a sol·licitar informació relacionada amb l’Autoritzat Red i els servicis a la Seu Electrònica.
1,6 Parts IT INSS Per a incidències amb comunicats mèdics d’IT al Sistema RED o al Sistema de Liquidació Directa que correspon a l’INSS.
Opció 2 Tramitació, IVL i altres informes
2,1 NUSS/ Canvi de dades Assignació de NUSS, comunicació i canvi de dades de contacte i canvi de dades personals.
2,2 IVL Sol·licitar informe de Vida Laboral.
2,3 Altres informes Sol·licitar informes de la TGSS.
Opció 3 Autònoms, convenis especials, artistes, llar i agraris
3,1 Autònoms Informació general d’autònoms.
3,2 Convenis Especials Informació general de Convenis Especials
3,3 Artistes Informació general d’Artistes.
3,4 Llar Informació general de la Llar.
3,5 Agraris
Informació general d’Agraris
Opció 4 Pagaments, deutes, embargaments i ajornaments
4,1 Pagaments i deutes Consultes relacionades amb pagaments i deutes
4,2 Pagaments i ajornaments
Consultes relacionades amb pagaments i ajornaments.
Opció 5 Altres consultes Informació general sobre interlocutòries col·lectives i matèries no incloses en les opcions anteriors.
En la siguiente tabla podrá descargarse los siguientes Documentos.
Documentos Descàrrega Fecha
Configuració d'Equips Telefònics Descargar documento Configuració d'Equips Telefònics. El document s'obrirà en una finestra nova. Descargar documento Configuració d'Equips Telefònics. El document s'obrirà en una finestra nova. (PDF,17 KB) 10/10/2016

Línia 900 20 22 22 d’informació sobre la prestació de l’Ingrés Mínim Vital (IMV) (INSS)

És un telèfon sense cost per a l’usuari, comú a tot el territori nacional, en el qual s’oferix informació general i personalitzada sobre qüestions específiques de la prestació de l’Ingrés Mínim Vital (IMV), de dilluns a divendres (no festius), en horari de 9 a 14.30 hores.

Este servici específic d'atenció i informació de l’IMV proporciona:

  • Informació sobre requisits, sol·licituds, documentació, procediment i tràmits necessaris per a accedir o mantindre esta prestació, així com a la normativa d'aplicació en els diferents supòsits.
  • Orientació i ajuda en la utilització dels servicis electrònics, relacionats amb l’IMV, disponibles en la Seu Electrònica i la pàgina web de la Seguretat Social.
  • Informació específica i particularitzada sobre tràmits d’expedients i sobre les prestacions d’IMV reconegudes: des del moment de la resolució, incloent-hi totes les variacions i modificacions que puguen donar-se durant el període en què la prestació continue vigent i els tràmits i comunicacions associades al seu manteniment.
  • Per motius de qualitat i seguretat, la telefonada podrà ser gravada. La Unitat davant de la qual poden exercitar-se els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició és la Secretaria General de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.
Complementary Content
${loading}