Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Ebaluatu orrialde hau
Ebaluatu eduki hau

Telefonozko arreta zerbitzua

Resultados de la búsqueda

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

Gizarte Segurantzak bere telefono lineak jartzen ditu zure zerbitzura, informazioa jaso eta hainbat izapide horien bitartez egin ditzazun, mugitzeko beharrik izan gabe eta erantzunik gabe ez uzteko konpromisoarekin, eskatutako datuak gutxieneko epe baten barruan eskainiz eta konfidentzialtasuna gordez.

Zure datuen konfidentzialtasunari eusteko, horiei buruzko txosten edo dokumentu guztiak zure izenean eta gure fitxategietan jasotako helbidera bakarrik bidaliko dira.

Komunikazioa errazteko, deia egitean, zure kontsulta egiteko beharrezko dokumentazio guztia eskura eduki ezazu: NAN (Nortasun Agiri Nazionala), NAF (Afiliazio zenbakia), KKK (Kotizazio-kontuko Kodea), etab.

  • Lurralde nazional osoan balio duen telefonoa da. Arreta zuzena eta pertsonalizatua ematen da astelehenetik ostiralera (jaiegunak ez badira) 9:00etatik 20:00etara, ordutegi jarraituan.
  • Hau eskaintzen da arreta eta informazio zerbitzu espezializatu honetan:

    • Gizarte Segurantzaren Sistemako prestazioak jasotzen hasteko edo horiek mantentzeko baldintzei, prestazio horien eskaerei, dokumentazioari, prozesuei eta beharrezkoak diren izapideei buruzko informazioa, eta kasu bakoitzean aplikatzen den araudia.

    • Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskaintzen diren zerbitzu elektronikoen erabileraren gaineko orientazioa eta laguntza.

    • Espedienteak izapidetzeari eta onartutako prestazioei buruzko informazio zehatza eta bereizia: emandako ebazpena, lehen ordainketak, errebalorazioa, gutxienekoagatiko osagarriak, bateraezintasunak eta pentsioen konkurrentzia, aldaerak eta eraldaketak eta zenbatekoak.

    • Zerbitzu honen bitartez, Europako Osasun Txartela eska daiteke. Ohiko posta bidez bidaliko da Gizarte Segurantzaren fitxategian ageri den helbidera.
    • Horrez gain, GSIN-i dagokion kudeaketarekin zerikusia duen Gizarte Segurantzaren arloko edozein gairi buruzko informazioa eskura daiteke bertan.

    • Kalitate eta segurtasun arrazoiak direla eta, deia grabatu ahal izango da. Sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurkaratze eskubideak Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Idazkaritza Nagusiaren aurrean erabil daitezke, Padre Damián, 4-6, 28036 Madril.

Telefono hau Astelehenetik Ostegunera egongo da erabilgarri 9:00etatik 18:00etara. Ostiraletan, 9:00etatik 14:30era. Jaiegunetan izan ezik.

Ondorengo gaien inguruko informazioa eskainiko da:

1. aukera RED baimenduna
1.1 Enpresaren kontsulta Enpresaren Inskripzio, likidazio eta eguneratzeei buruzko kontsultak.
1.2 Autonomoak/Etxeko langileak. Autonomoei eta etxeko langileei buruzko kontsultak.
1.3 RED baimenduaren kudeaketa RED Sistemarekin erlazionatutako beste edozein motatako informazio eskaeretarako, kontsultetarako edo arazoetarako.
1.4 Softwarea instalatzea Softwarea instalatzeari buruzko kontsultetarako edo haren ondoriozko gorabeheretarako.
1.5 Egoitza elektronikoa, Jakinarazpenak eta Ahalordetzeak Egoitza Elektronikoan Red Baimenduari eta zerbitzuei buruzko informazioa eskatzeko.
1.6 GSINen ABE parteak ABE mediku-agiriekin dauden gorabeherak Sistema RED-en edo GSIN-i dagokion Likidazio Zuzeneko Sisteman.
2. aukera Izapidetzea, LBT eta beste txosten batzuk
2.1 NUSS/ Datu-aldaketa NUSS esleitzea, harremanetarako datuak jakinaraztea eta aldatzea eta datu pertsonalak aldatzea.
2.2 LBT Lan-bizitzaren txostena eskatzea
2.3 Bestelako txostenak Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren txostenak eskatzea.
3. aukera Autonomoak, hitzarmen bereziak, artistak, etxea eta nekazaritza
3.1 Autonomoak Autonomoei buruzko informazio orokorra.
3.2 Hitzarmen Bereziak Hitzarmen Bereziei buruzko informazio orokorra
3.3 Artistak Artistei buruzko informazio orokorra.
3.4 Etxea Etxeko informazio orokorra.
3.5 Nekazaritza
Nekazariei buruzko informazio orokorra
4. aukera Ordainketak, zorrak, bahiturak eta gerorapenak
4.1 Ordainketak eta zorrak Ordainketa eta zorrekin lotutako kontsultak
4.2 Ordainketak eta gerorapenak
Ordainketa eta gerorapenei buruzko kontsultak.
5. aukera Bestelako kontsultak Aurreko aukeretan sartzen ez diren beste kolektibo eta gaiei buruzko informazio orokorra.
En la siguiente tabla podrá descargarse los siguientes Documentos.
Documentos Descarga Fecha
Tresneria Telefonikoen Konfigurazioa Descargar documento Tresneria Telefonikoen Konfigurazioa. Dokumentua leiho berri batean irekiko da. Descargar documento Tresneria Telefonikoen Konfigurazioa. Dokumentua leiho berri batean irekiko da. (PDF,17 KB) 10/10/2016

900 20 22 22*** linea Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarreraren prestazioari buruzko doako informazioa lortzeko (BGD) (GSIN)

Erabiltzailearentzako kosturik gabeko telefono-zenbaki bat da, eremu nazional guztirako. Horren bidez, informazio orokorra eta pertsonalizatua eskaintzen da Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarrera (BGD) prestazioaren alderdi espezifikoei buruz, astelehenetik ostiralera (jaiegunetan ez), 09:00etatik 14:30era.

BGDko arreta- eta informazio-zerbitzu espezializatu honetan hau eskaintzen da:

  • Prestazioa jasotzen hasteko edo hura mantentzeko eskakizunei, prestazioaren eskaerei, dokumentazioari, prozedurei eta beharrezkoak diren izapideei buruzko informazioa, eta kasu bakoitzean aplikatzen den araudia.
  • Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskaintzen diren BGDrekin erlazionatutako zerbitzu elektronikoen erabileraren gaineko orientazioa eta laguntza.
  • Informazio espezifikoa eta partikularra espedienteak izapidetzeari eta onartutako BGDren prestazioei buruz: ebazten den unetik, indarrean dagoen bitartean dauden aldaerak eta aldaketak barne, baita mantentzeari lotutako izapideak eta komunikazioak ere.
  • Kalitate eta segurtasun arrazoiak direla eta, deia grabatu ahal izango da. Sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurkaratze eskubideak Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Idazkaritza Nagusiaren aurrean erabil daitezke, Padre Damián, 4-6, 28036 Madril.
Complementary Content
${loading}