Fontes de información
As administracións da Seguridade Social e as unidades de atención técnica das direccións provinciais proporcionaranlle un asesoramento personalizado á súa situación e atenderán as súas consultas e incidencias. Tamén están dispoñibles as Unidades de Atención Técnicas, a través do Servizo de Atención Telefónica da TGSS no 901 50 20 50.
Cursos
A TGSS organiza cursos de información e formación a usuarios. O curso está dirixido a aqueles usuarios que han operar habitualmente en RED Directo. Abrangue os ámbitos de Cotización, Afiliación e Partes de |IT.
No caso de que |Vd. estea interesado en calquera dos cursos, por favor, póñase en contacto co Servizo de Atención Telefónica.
Outra documentación existente
Existe outro tipo de información, que debe ter en conta:
- Noticias RED : son boletíns de noticias cuxo obxectivo é informar os usuarios de novas funcionalidades, resolver dúbidas, proporcionarlle información xeral sobre temas que lle afecten, posibles incidencias de carácter xeral, etc.
- FAQ’s: Respostas ás preguntas más comúns formuladas polos usuarios de RED Directo.
- Manuais: Manuais con información xeral acerca de RED Directo.
Páxina Web da Seguridade Social
Onde poderá acceder a todo tipo de información respecto a RED Directo, certificados dixitais así como obter manuais, impresos, |etc. .