Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Preguntas frecuentes CASIA

Non, a través de CASIA só se pode realizar a comunicación de  trámites, consultas ou incidencias relacionadas con materias propias do eido da xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.

Para temas propios do INSS deberá dirixirse ao "Servizo de Atención Telefónica".

O tramitador da TGSS que xestione o seu caso poderá modificar certos aspectos da clasificación que realizase, por exemplo, poderá modificar a materia, categoría ou subcategoría das súas consultas ou erros/incidencias sen necesidade de que efectúe ningunha acción adicional.

No entanto, se unha consulta ou un erro/incidencia implican a realización dun acto administrativo, deberá abrir a oportuna Solicitude de Trámite.

Recibirá un correo electrónico comunicándolle que a TGSS resolveu o trámite ou  solicitou máis información ao respecto, sempre que o usuario principal da autorización comunique o enderezo de correo electrónico a través do Servizo de Consulta e Modificación de Datos de contacto da oficina virtual do sistema RED.

Tamén recibirá un correo electrónico avisando da resolución daquelas consultas realizadas a través do Teléfono de Atención que non puidesen resolverse na primeira chamada.

A resposta dada ao caso poderase consultar a través da funcionalidade Xestión de casos. 

Se o Autorizado pode solicitar a través de CASIA o Número de Seguridade Social daqueles traballadores respecto dos que posteriormente vai comunicar a súa alta. Para iso deberá utilizar o trámite correspondente acompañado do Modelo TA.1 asinado polo traballador, DNI ou NIE e, no seu caso, certificado da condición de discapacidade. 

Os trámites que non se poidan solicitar a través de CASIA deberán de presentarse a través do Rexistro Electrónico.

Os trámites que poden solicitarse a través de CASIA son os seguintes:

INSCRICIÓN DE EMPRESAS

  • Asignación CCC. 
    • Anotación TRL Non Implementados en RED
  • Achegar Documentación Acreditativa
    • Cumprimento Obrigas Tributarias
    • Achegar Documentación Acreditativa
    • Achegar Documentación Acreditativa Empresa e Socios
    • Documentación Solicitada por TXSS
  • Variación Datos.
    • Cambio CNAE
    • Variación Datos Cobertura Continxencias
    • Modificación Datos Empresa
    • Variación Datos CCC
  • Variación Datos Empregadores SE Fogar
    • Variación Datos Cobertura Continxencias
    • Variación Datos
  • Inscrición Empresa e Asignación CCCP
    • Inscrición Empresa e Asignación CCCP
  • Rexistro Empresa sen CCC
    • Rexistro Empresa sen CCC
  • Modificación Datos Empresa sen CCC
    • Modificación Datos Empresa sen CCC
  • Baixa Empresario
    • Comunicación Fin de Actividade
  • Reinicio CCC
    • Reinicio CCC

AFILIACIÓN, ALTAS E BAIXAS

  • Altas de Autónomos      
    • Altas Fóra de Prazo Traballadores Autónomos
    • Bonificación Art. 37 LETA
  • Altas Traballadores Conta Allea.
    • Solicitude de Número de Seguridade Social
    • Altas Fóra de Prazo Traballadores
    • Eliminación de Alta Consolidada Fóra de Prazo
    • Modificación Data Alta e Efectos da Alta Fóra de Prazo
    • Xornadas Reais Fóra de Prazo
    • SEFHort: Anotación Fóra de Prazo Días Non Traballados
    • Altas Non Admitidas por RED
    • Prácticas Remuneradas RLCE 9927/9928
    • DA52 Alegacións Prácticas
    • DUPLICADO RESOLUCIÓN ALTA/BAIXA SEMANAL
  • Altas Traballadores SE Fogar
    • Altas Fóra de Prazo Traballadores SEEH
    • Eliminación de Alta Consolidada Fóra de Prazo SEEH
    • Modificación Data de Alta e Efectos de Alta Fóra de Prazo SEEH
    • Altas Non Admitidas por RED SEEH
  • Variacións de Datos de Autónomos
    • Cambio CNAE
    • Modificación Traballador SETA (Agrario) e Familiares
    • Modificación Traballador TRADE (Autónomo Economicamente Dependente)
    • Recoñecemento Beneficios por Resolución Xudicial Cotización
    • Solicitude Base Redución Pluriactividade Fóra de Prazo
    • Traballador Autónomo en Institución Relixiosa
    • Solicitude Beneficios Cotización Conciliación Familiar
    • Acreditar Situación Violencia Xénero/Vítima Terrorismo
    • Cambio Condición Persoa Física a Socio-Administrador
    • Solicitude Beneficios na Cotización por Familiares Colaboradores
    • Comunicación Inicio de Actividade
    • Comunicación Fin de Actividade
    • Solicitude Beneficios Cotización Empresa Emerxente
    • Ficheiro Autónomos Vinculados a Empresas
  • Variación de Datos Traballadores SE Fogar
    • Anotac./Renovac. Título Familia Numerosa
    • Cambio Retribución con Efectos Retroactivos
    • Contrato de Substitución/Interinidade
    • Cambio Contrato Efectos Retroactivos
    • Cambio N.º Horas/Mes Efectos Retroactivos
  • Variación de Datos Traballadores Conta Allea
    • Coeficiente Redutor Idade Xubilación
    • Colectivo de Traballador
    • Condición de Desempregado
    • Contrato Traballo
    • Excedencias
    • Exclusión Social/Vítimas Violencia Xénero
    • Data Inicio Contrato Traballo
    • Grao de Discapacidade 
    • Redución Xornada Garda Legal Fóra Prazo 
    • Tipo Ocupación 
    • Variación Coeficiente a Tempo Parcial
    • Anotar Situacións Adicionais 001 e 015 e Modificación/Eliminación Fóra de Prazo
    • Declaración Responsable ERTE La Palma
    • Contratos de Substitución
    • Solicitude de Comunicación de ERTE Fóra de Prazo RED
    • Grupo de cotización
    • Categoría Profesional
    • Relación Laboral de Carácter Especial
    • Exclusión Cotización
    • Relevo
    • Causa Substitución
    • Inactividade CTP Actividade Folga/ERE
    • Situacións Adicionais de Afiliación
    • Perda de Beneficios
    • Cambio de Posto de Traballo
    • Outros Datos da Relación Laboral
    • Solicitude Anotación Salarios Tramitación
    • Correccións Traballador de Baixa no CCC
    • Situacións Especiais de IT
    • Opción entre Incentivos Incompatibles
    • Non aplica Bonificación/Redución Non Plan de Igualdade
    • Cambio Baixa Suspensión a Extintiva Inactividade Z
    • Bonific.CopaAmérica,NovasEmp.RD712/2024
    • Bonific.Copa América DT única RD712/2024
    • Substitución Incent. Escolas Concertadas
  • Alta/Variación Datos Integrados Bases Adicionais DIBA
    • Tipos Bases Adicionais 001 - Asignación/Rescisión CCC TRABALLO CONCENTRADO
  • Anotación Traballadores Desprazados
    • OM ISM 835/2023 Disposición Transitoria Única
    • Despraz. OM835/2023 Acordo Vincul.Volun
  • Baixas de Autónomos. 
    • Baixa Traballadores Fóra de Prazo Autónomos
    • Baixa Traballadores con Alta Oficio Inspección
  • Baixas Traballadores Conta Allea
    • Baixa Traballadores Fóra de Prazo 
    • Eliminación de Baixa Consolidada Fóra de Prazo
    • Modificación Clave Causa de Baixa Fóra de Prazo
    • Modificación Data Efectos de Baixa en Prazo
  • Baixas Traballadores SE Fogar
    • Baixa Traballadores Fóra de Prazo SEEH
    • Eliminación de Baixa Consolidada Fóra de Prazo SEEH
    • Modificación Clave Causa Baixa Fóra Prazo SEEH
    • Modificación Data Efectos Baixa en Prazo SEEH
  • Achegar Documentación Acreditativa. 
    • Traballadores Conta Allea/Asimilados
    • Traballadores Conta Propia
    • Documentación Solicitada por TXSS
    • Documentación Solicitada por TXSS RETA
    • Documentación Solicitada por TXSS FOGAR
    • Autorización Traballo Traballadores Estranxeiros
    • Identificación Entidade sen Ánimo de Lucro
    • Vítima de Violencia de Xénero RDL 1/2023
    • Vítima de terrorismo. RDL 1/2023
    • Vítima Trata de Seres Humanos. RDL 1/2023
    • Vítima de violencia sexual. RDL 1/2023
    • Excluídos sociais 6.D.RDL 1/2023
    • Cambio Posto Traballo Enfermidade Profesional RDL 1/2023
    • Cambio Posto Traballo Risco Embarazo/Lactación RDL 1/2023
    • Substitución Vítimas Violencia Xénero Substituída RDL 1/2023
    • Substitución Vítimas Violencia Sexual Substituída RDL1/2023
    • Vítimas Violencia Xénero Substituída/Non Inscrición Substituto RDL1/2023
    • Vítimas Violencia Sexual Substituída/Non Inscrición Substituto RDL1/2023
    • Excluídos Sociais e Non Inscritos SPE (Servizo Público de Emprego) RDL1/2023
    • Persoa Readmitida Incapacitada Parcial Continxencias Comúns RDL1/2023
    • Club Asociación Entidade Deportiva Sen Ánimo de Lucro L7/24

COTIZACIÓN

  • Achegar Documentación Acreditativa.
    • Conceptos Retributivos Aboados (CRA) > BBCC
    • Interrupción Prescrición.
    • Documentación Solicitada por TXSS
    • Diferencia Bases Xubilados Parciais
    • Contrat.Indef.Prácticas Format.RDL 1/23
    • Reducións plans pensións de emprego
  • Pluriemprego
    • Solicitude de Distribución de Topes de Cotización
  • Variacións de Datos de Autónomos
    • Cambio de Prazo de Ingreso
    • Cotización Percepción Xubilación Artistas
  • Base Cotización Traballador Artista durante IT
    • Base Cotización Traballador Artista durante IT

XESTIÓN DE AUTORIZADOS

  • Cambio Medio Transmisión Autorizado RED
    • Cambio Medio Transmisión Autorizado RED
  • Cambio de Tipo de Autorización RED
    • Cambio de Tipo de Autorización RED
  • Cambio Usuario Principal e/ou Razón Social Autorización RED
    • Cambio Usuario Principal Autorización RED
    • Cambio Razón Social Autorización RED
  • Modificación domicilio da Autorización RED
    • Modificación domicilio da Autorización RED

RECADACIÓN

  • Achegar Documentación Acreditativa
    • Actualización Liquidación Fora de Prazo
    • Documentación Solicitada por TXSS
  • Liquidacións Complementarias
    • Pagamento Cotas Contas Bancarias Inactivas
    • Orde Cotización 2024
  • Débedas
    • Certificado Informes de débeda empresa
    • Certificado Informe de RETA
  • Reintegro bonif. Form. Prof. para emprego
    • Empresa sen actividade

Os trámites susceptibles de presentación a través de CASIA irán sendo actualizados progresivamente.

Aquelas peticións de actuacións de carácter administrativo sempre e cando non se poidan xestionar a través dos servizos do Sistema RED e/ou SEDESS, por non existir a funcionalidade ou por exceder o prazo regulamentario establecido para a súa utilización.

Ao dar de alta un trámite xerarase un Xustificante de Apertura de Trámite no que constará a data e hora na que se realizou a solicitude.

Son casos técnicos as consultas relativas  á instalación de software, requirimentos técnicos para transmisión de ficheiros ou comunicacións así como os erros ou incidencias relacionados co software ou o hardware do Autorizado RED. En definitiva, aqueles casos cuxa resolución poida requirir da axuda dun informático, con relación á utilización do Sistema RED.

Por exemplo: Problemas cos certificados electrónicos, de Instalación ou actualización de software do Sistema REDE,  para conectarse ao Sistema RED, problemas nas comunicacións (envío, descarga de mensaxes) entre o autorizado e o Sistema RED.

A creación dun caso de tipo técnico require cubrir o "Formulario Datos Técnicos" situado no apartado "Errores- Incidencias Materia Técnica" da páxina web.

Todos aqueles casos nos que se comunica un erro como consecuencia dun indebido funcionamento do sistema ou da incorrecta actuación do usuario.

Inclúense todos os erros ou incidencias que se producen ao realizar o autorizado calquera xestión na modalidade Online ou na SEDESS, na transmisión de ficheiros a través de Sistema RED, ou nas respostas recibidas a través destes medios.

Todos os casos catalogados como erros ou incidencias nos manuais da TGSS deberán rexistrarse deste xeito. Por exemplo, os recollidos no documento "Sistema de Liquidación Directa. Tratamento de Erros".

Importante: Se para solucionar o erro é necesario realizar un trámite administrativo, o caso deberá ser dado de alta como tal. No suposto de que se catalogase incorrectamente como erro/incidencia procederase a pechalo e informarase da necesidade de abrir a oportuna Solicitude de Trámite, xa que este suposto esixe un procedemento de tramitación diferente.

A través de CASIA pódense formular Consultas, Erros ou Incidencias producidas na transmisión de ficheiros a través do Sistema RED ou SLD ou nas funcionalidades dos Servizos Online e presentar a solicitude de Trámites propios do ámbito de xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social que non poidan realizarse a través do Sistema REDE e/ou SEDESS.

Unha consulta é unha solicitude de información de cuestións relativas a Afiliación, Cotización, Sistema RED, procedementos SLD ou RED Directo, Sede Electrónica ou Xestión de Autorizacións entre outros.

Complementary Content
${loading}