Preguntas frecuentes CASIA
Podo realizar trámites relacionados con Partes de IT ou Certificados de Maternidade/Paternidade?
Non, a través de CASIA só se pode realizar a comunicación de trámites, consultas ou incidencias relacionadas con materias propias do eido da xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.
Para temas propios do INSS deberá dirixirse ao "Servizo de Atención Telefónica".
Que acontece se catalogo mal un caso?
O tramitador da TGSS que xestione o seu caso poderá modificar certos aspectos da clasificación que realizase, por exemplo, poderá modificar a materia, categoría ou subcategoría das súas consultas ou erros/incidencias sen necesidade de que efectúe ningunha acción adicional.
No entanto, se unha consulta ou un erro/incidencia implican a realización dun acto administrativo, deberá abrir a oportuna Solicitude de Trámite.
Como saberei que o meu trámite foi realizado?
Recibirá un correo electrónico comunicándolle que a TGSS resolveu o trámite ou solicitou máis información ao respecto, sempre que o usuario principal da autorización comunique o enderezo de correo electrónico a través do Servizo de Consulta e Modificación de Datos de contacto da oficina virtual do sistema RED.
Tamén recibirá un correo electrónico avisando da resolución daquelas consultas realizadas a través do Teléfono de Atención que non puidesen resolverse na primeira chamada.
A resposta dada ao caso poderase consultar a través da funcionalidade Xestión de casos.
É posible solicitar o Número de Seguridade Social a través de CASIA?
Se o Autorizado pode solicitar a través de CASIA o Número de Seguridade Social daqueles traballadores respecto dos que posteriormente vai comunicar a súa alta. Para iso deberá utilizar o trámite correspondente acompañado do Modelo TA.1 asinado polo traballador, DNI ou NIE e, no seu caso, certificado da condición de discapacidade.
Resto de trámites
Os trámites que non se poidan solicitar a través de CASIA deberán de presentarse a través do Rexistro Electrónico.
Que trámites podo solicitar?
Os trámites que poden solicitarse a través de CASIA son os seguintes:
INSCRICIÓN DE EMPRESAS
- Asignación CCC.
- Anotación TRL Non Implementados en RED
- Anotación TRL Non Implementados en RED
- Achegar Documentación Acreditativa
- Cumprimento Obrigas Tributarias
- Achegar Documentación Acreditativa
- Achegar Documentación Acreditativa Empresa e Socios
- Documentación Solicitada por TXSS
- Cumprimento Obrigas Tributarias
- Variación Datos.
- Cambio CNAE
- Variación Datos Cobertura Continxencias
- Modificación Datos Empresa
- Variación Datos CCC
- Variación Datos Empregadores SE Fogar
- Variación Datos Cobertura Continxencias
- Variación Datos
- Variación Datos Cobertura Continxencias
- Inscrición Empresa e Asignación CCCP
- Inscrición Empresa e Asignación CCCP
- Inscrición Empresa e Asignación CCCP
- Rexistro Empresa sen CCC
- Rexistro Empresa sen CCC
- Rexistro Empresa sen CCC
- Modificación Datos Empresa sen CCC
- Modificación Datos Empresa sen CCC
- Modificación Datos Empresa sen CCC
- Baixa Empresario
- Comunicación Fin de Actividade
- Comunicación Fin de Actividade
- Reinicio CCC
- Reinicio CCC
- Reinicio CCC
AFILIACIÓN, ALTAS E BAIXAS
- Altas de Autónomos
- Altas Fóra de Prazo Traballadores Autónomos
- Bonificación Art. 37 LETA
- Altas Fóra de Prazo Traballadores Autónomos
- Altas Traballadores Conta Allea.
- Solicitude de Número de Seguridade Social
- Altas Fóra de Prazo Traballadores
- Eliminación de Alta Consolidada Fóra de Prazo
- Modificación Data Alta e Efectos da Alta Fóra de Prazo
- Xornadas Reais Fóra de Prazo
- SEFHort: Anotación Fóra de Prazo Días Non Traballados
- Altas Non Admitidas por RED
- Prácticas Remuneradas RLCE 9927/9928
- DA52 Alegacións Prácticas
- DUPLICADO RESOLUCIÓN ALTA/BAIXA SEMANAL
- Altas Traballadores SE Fogar
- Altas Fóra de Prazo Traballadores SEEH
- Eliminación de Alta Consolidada Fóra de Prazo SEEH
- Modificación Data de Alta e Efectos de Alta Fóra de Prazo SEEH
- Altas Non Admitidas por RED SEEH
- Altas Fóra de Prazo Traballadores SEEH
- Variacións de Datos de Autónomos
- Cambio CNAE
- Modificación Traballador SETA (Agrario) e Familiares
- Modificación Traballador TRADE (Autónomo Economicamente Dependente)
- Recoñecemento Beneficios por Resolución Xudicial Cotización
- Solicitude Base Redución Pluriactividade Fóra de Prazo
- Traballador Autónomo en Institución Relixiosa
- Solicitude Beneficios Cotización Conciliación Familiar
- Acreditar Situación Violencia Xénero/Vítima Terrorismo
- Cambio Condición Persoa Física a Socio-Administrador
- Solicitude Beneficios na Cotización por Familiares Colaboradores
- Comunicación Inicio de Actividade
- Comunicación Fin de Actividade
- Solicitude Beneficios Cotización Empresa Emerxente
- Ficheiro Autónomos Vinculados a Empresas
- Cambio CNAE
- Variación de Datos Traballadores SE Fogar
- Anotac./Renovac. Título Familia Numerosa
- Cambio Retribución con Efectos Retroactivos
- Contrato de Substitución/Interinidade
- Cambio Contrato Efectos Retroactivos
- Cambio N.º Horas/Mes Efectos Retroactivos
- Anotac./Renovac. Título Familia Numerosa
- Variación de Datos Traballadores Conta Allea
- Coeficiente Redutor Idade Xubilación
- Colectivo de Traballador
- Condición de Desempregado
- Contrato Traballo
- Excedencias
- Exclusión Social/Vítimas Violencia Xénero
- Data Inicio Contrato Traballo
- Grao de Discapacidade
- Redución Xornada Garda Legal Fóra Prazo
- Tipo Ocupación
- Variación Coeficiente a Tempo Parcial
- Anotar Situacións Adicionais 001 e 015 e Modificación/Eliminación Fóra de Prazo
- Declaración Responsable ERTE La Palma
- Contratos de Substitución
- Solicitude de Comunicación de ERTE Fóra de Prazo RED
- Grupo de cotización
- Categoría Profesional
- Relación Laboral de Carácter Especial
- Exclusión Cotización
- Relevo
- Causa Substitución
- Inactividade CTP Actividade Folga/ERE
- Situacións Adicionais de Afiliación
- Perda de Beneficios
- Cambio de Posto de Traballo
- Outros Datos da Relación Laboral
- Solicitude Anotación Salarios Tramitación
- Correccións Traballador de Baixa no CCC
- Situacións Especiais de IT
- Opción entre Incentivos Incompatibles
- Non aplica Bonificación/Redución Non Plan de Igualdade
- Cambio Baixa Suspensión a Extintiva Inactividade Z
- Bonific.CopaAmérica,NovasEmp.RD712/2024
- Bonific.Copa América DT única RD712/2024
- Substitución Incent. Escolas Concertadas
- Coeficiente Redutor Idade Xubilación
- Alta/Variación Datos Integrados Bases Adicionais DIBA
- Tipos Bases Adicionais 001 - Asignación/Rescisión CCC TRABALLO CONCENTRADO
- Anotación Traballadores Desprazados
- OM ISM 835/2023 Disposición Transitoria Única
- Despraz. OM835/2023 Acordo Vincul.Volun
- Baixas de Autónomos.
- Baixa Traballadores Fóra de Prazo Autónomos
- Baixa Traballadores con Alta Oficio Inspección
- Baixa Traballadores Fóra de Prazo Autónomos
- Baixas Traballadores Conta Allea
- Baixa Traballadores Fóra de Prazo
- Eliminación de Baixa Consolidada Fóra de Prazo
- Modificación Clave Causa de Baixa Fóra de Prazo
- Modificación Data Efectos de Baixa en Prazo
- Baixas Traballadores SE Fogar
- Baixa Traballadores Fóra de Prazo SEEH
- Eliminación de Baixa Consolidada Fóra de Prazo SEEH
- Modificación Clave Causa Baixa Fóra Prazo SEEH
- Modificación Data Efectos Baixa en Prazo SEEH
- Baixa Traballadores Fóra de Prazo SEEH
- Achegar Documentación Acreditativa.
- Traballadores Conta Allea/Asimilados
- Traballadores Conta Propia
- Documentación Solicitada por TXSS
- Documentación Solicitada por TXSS RETA
- Documentación Solicitada por TXSS FOGAR
- Autorización Traballo Traballadores Estranxeiros
- Identificación Entidade sen Ánimo de Lucro
- Vítima de Violencia de Xénero RDL 1/2023
- Vítima de terrorismo. RDL 1/2023
- Vítima Trata de Seres Humanos. RDL 1/2023
- Vítima de violencia sexual. RDL 1/2023
- Excluídos sociais 6.D.RDL 1/2023
- Cambio Posto Traballo Enfermidade Profesional RDL 1/2023
- Cambio Posto Traballo Risco Embarazo/Lactación RDL 1/2023
- Substitución Vítimas Violencia Xénero Substituída RDL 1/2023
- Substitución Vítimas Violencia Sexual Substituída RDL1/2023
- Vítimas Violencia Xénero Substituída/Non Inscrición Substituto RDL1/2023
- Vítimas Violencia Sexual Substituída/Non Inscrición Substituto RDL1/2023
- Excluídos Sociais e Non Inscritos SPE (Servizo Público de Emprego) RDL1/2023
- Persoa Readmitida Incapacitada Parcial Continxencias Comúns RDL1/2023
- Club Asociación Entidade Deportiva Sen Ánimo de Lucro L7/24
COTIZACIÓN
- Achegar Documentación Acreditativa.
- Conceptos Retributivos Aboados (CRA) > BBCC
- Interrupción Prescrición.
- Documentación Solicitada por TXSS
- Diferencia Bases Xubilados Parciais
- Contrat.Indef.Prácticas Format.RDL 1/23
- Reducións plans pensións de emprego
- Conceptos Retributivos Aboados (CRA) > BBCC
- Pluriemprego
- Solicitude de Distribución de Topes de Cotización
- Solicitude de Distribución de Topes de Cotización
- Variacións de Datos de Autónomos
- Cambio de Prazo de Ingreso
- Cotización Percepción Xubilación Artistas
- Base Cotización Traballador Artista durante IT
- Base Cotización Traballador Artista durante IT
- Base Cotización Traballador Artista durante IT
XESTIÓN DE AUTORIZADOS
- Cambio Medio Transmisión Autorizado RED
- Cambio Medio Transmisión Autorizado RED
- Cambio Medio Transmisión Autorizado RED
- Cambio de Tipo de Autorización RED
- Cambio de Tipo de Autorización RED
- Cambio de Tipo de Autorización RED
- Cambio Usuario Principal e/ou Razón Social Autorización RED
- Cambio Usuario Principal Autorización RED
- Cambio Razón Social Autorización RED
- Cambio Usuario Principal Autorización RED
- Modificación domicilio da Autorización RED
- Modificación domicilio da Autorización RED
- Modificación domicilio da Autorización RED
RECADACIÓN
- Achegar Documentación Acreditativa
- Actualización Liquidación Fora de Prazo
- Documentación Solicitada por TXSS
- Liquidacións Complementarias
- Pagamento Cotas Contas Bancarias Inactivas
- Orde Cotización 2024
- Débedas
- Certificado Informes de débeda empresa
- Certificado Informe de RETA
- Certificado Informes de débeda empresa
- Reintegro bonif. Form. Prof. para emprego
- Empresa sen actividade
Os trámites susceptibles de presentación a través de CASIA irán sendo actualizados progresivamente.
Que se debe catalogar como trámite?
Aquelas peticións de actuacións de carácter administrativo sempre e cando non se poidan xestionar a través dos servizos do Sistema RED e/ou SEDESS, por non existir a funcionalidade ou por exceder o prazo regulamentario establecido para a súa utilización.
Ao dar de alta un trámite xerarase un Xustificante de Apertura de Trámite no que constará a data e hora na que se realizou a solicitude.
Cando se considera que a materia dun caso é de tipo técnico?
Son casos técnicos as consultas relativas á instalación de software, requirimentos técnicos para transmisión de ficheiros ou comunicacións así como os erros ou incidencias relacionados co software ou o hardware do Autorizado RED. En definitiva, aqueles casos cuxa resolución poida requirir da axuda dun informático, con relación á utilización do Sistema RED.
Por exemplo: Problemas cos certificados electrónicos, de Instalación ou actualización de software do Sistema REDE, para conectarse ao Sistema RED, problemas nas comunicacións (envío, descarga de mensaxes) entre o autorizado e o Sistema RED.
A creación dun caso de tipo técnico require cubrir o "Formulario Datos Técnicos" situado no apartado "Errores- Incidencias Materia Técnica" da páxina web.
Que se debe catalogar como erro/incidencia?
Todos aqueles casos nos que se comunica un erro como consecuencia dun indebido funcionamento do sistema ou da incorrecta actuación do usuario.
Inclúense todos os erros ou incidencias que se producen ao realizar o autorizado calquera xestión na modalidade Online ou na SEDESS, na transmisión de ficheiros a través de Sistema RED, ou nas respostas recibidas a través destes medios.
Todos os casos catalogados como erros ou incidencias nos manuais da TGSS deberán rexistrarse deste xeito. Por exemplo, os recollidos no documento "Sistema de Liquidación Directa. Tratamento de Erros".
Importante: Se para solucionar o erro é necesario realizar un trámite administrativo, o caso deberá ser dado de alta como tal. No suposto de que se catalogase incorrectamente como erro/incidencia procederase a pechalo e informarase da necesidade de abrir a oportuna Solicitude de Trámite, xa que este suposto esixe un procedemento de tramitación diferente.
Que podo facer por CASIA?
A través de CASIA pódense formular Consultas, Erros ou Incidencias producidas na transmisión de ficheiros a través do Sistema RED ou SLD ou nas funcionalidades dos Servizos Online e presentar a solicitude de Trámites propios do ámbito de xestión da Tesouraría Xeral da Seguridade Social que non poidan realizarse a través do Sistema REDE e/ou SEDESS.
Que se debe catalogar como consulta?
Unha consulta é unha solicitude de información de cuestións relativas a Afiliación, Cotización, Sistema RED, procedementos SLD ou RED Directo, Sede Electrónica ou Xestión de Autorizacións entre outros.
Inicio