Kasu guztiak, non sistemaren funtzionamendu desegokiaren edo erabiltzailearen jokabide desegokiaren ondorioz akatsen bat gertatu dela jakinarazten den.
Baimendunak online edo SEDESS modalitateko edozein kudeaketa egitean, RED sistemaren bidez fitxategiak transmititzean edo bitarteko horien bidez jasotako erantzunetan gertatzen diren akats edo gorabehera guztiak sartzen dira.
TGSSren eskuliburuetan akats edo gorabeheratzat katalogatutako kasu guztiak horrela erregistratu beharko dira. Adibidez, “Zuzeneko likidazio-sistema. Akatsen tratamendua” dokumentuan bildutakoak.
Garrantzitsua: Akatsen bat konpontzeko administrazio tramitea egin behar bada, kasuari halaxe emango zaio altan. Akats edo gorabeheratzat oker sailkatu bada, itxi egingo da, eta dagokion izapide-eskaera ireki behar dela jakinaraziko da, kasu horrek beste izapide-prozedura bat behar duelako.