Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Valore esta página
Valore este contenido

Atención al ciudadano

Resultados de la búsqueda

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

Sartu nahi duzun orria ez dago zuk aukeratutako hizkuntzan eskuragarri. Barkatu eragozpenak.
Eskuragarri dauden hizkuntzak: Castellano

  • Zer izapide edo gestio mota egin behar dira Gizarte Segurantzan?

Beste askoren artean, honako hauek egin ditzakezu:

    • Zure datu pertsonalak kontsultatu edo aldatu.
    • Zure lan-bizitza eskuratu eta zure egungo egoera ezagutzea.
    • Zure telefono-zenbakia jakinaraztea edo kontsultatzea.
    • Gizarte Segurantzako zenbakia lortzea.
    • Lan Autonomoko edo Etxeko Enpleguko izapideak kudeatzea.
    • Autonomo edo nekazari gisa zure kabuz lan egiten duzula egiaztatzea.
    • Mutualitatea ezagutzea jarduera etetea eskatzeko.
    • Abenduaren 1etik aurrera autonomo gisa atzeratzeko eskatzea.
    • Eta beste izapide asko.
  • Nola egin ditzakezu behar dituzun gestioak Gizarte Segurantzan?

    • Ezin bazara modu digitalean identifikatu,baina:

      • Identifikazio-agiri bat duzu,

A)Kudeaketa horiek IMPORTASSen bidez ere egin ditzakezu, baina “Bidali eskaera bat”atalean. Aplikazioan aurkituko duzu atal hori, urrats hauei jarraituz:

i. Identifika zaitez selfi batekin, eta erantsi zure identifikazio-dokumentuaren argazki bat bi aldeetatik.

ii. Sinatu eskaera zure telefono mugikorrera bidaliko dugun kodearekin.

iii. Zure eskaera jaso ondoren, gu arduratuko gara zure nortasuna egiaztatzeaz eta zurekin harremanetan jarriko gara.

B) Ziurtagiri digital bat edo identifikatzeko gako bat lortu nahi baduzu, “Bidali eskaera bat” aukeraren bidez egin dezakezu, aurreko atalean adierazitako pauso berak jarraituz.

C) 915 41 02 91 edo 901 50 20 50 telefonoetara ere dei dezakezu bideo-dei bat eskatzeko, hauek behar izanez gero:

  • Harremanetarako datuak, telefonoa eta helbidea aldatzea
  • Gizarte Segurantzako Zenbakia eskuratzea
      • Ez duzu identifikazio-dokumenturik:

I. gurekin harremanetan jar zaitezke 91 541 02 91 (doan, telefono-zerbitzuaren arabera) eta 901 50 20 50 telefonoetan, astelehenetik ostegunera 9:00etatik 18:00etara eta ostiraletan 9:00etatik 14:30era (jaiegunetan izan ezik)

II. Gure bulegoetara joan zaitezke, ohiko ordutegian irekita egongo baitira.



Complementary Content
${loading}