Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Nacemento e coidado de menor

1. Se tiven un fillo e estou a percibir a prestación por nacemento e coidado de menor, podo ser incluído nun ERTE?

Se está  a percibir a prestación de nacemento e coidado de menor e inclúenlle nun procedemento de regulación de emprego de suspensión ou redución de xornada por un ERTE, non lle afectarán as súas medidas ata que  finalice o período de descanso por nacemento e coidado de menor.


2. Se tiven un fillo despois de ser incluído nun ERTE, terei dereito á prestación de nacemento e coidado de menor? Que importe terá a prestación?

  • Se foi incluído nun ERTE, terá dereito á prestación de nacemento e coidado de menor, para o cal primeiro terá que solicitar ao Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) ou ao Instituto Social da Mariña a suspensión da prestación de desemprego e despois solicitar a prestación de nacemento e coidado de menor ao Instituto Nacional da Seguridade Social ou ao Instituto Social da Mariña.
  • O importe da prestación será o 100% da base reguladora da prestación de desemprego que lle estaba a aboar o SEPE ou ISM.


3. Se recibo unha chamada que di ser da Seguridade Social pedíndome que instale unha aplicación móbil para cobrar unha prestación, debo instalar esa aplicación ou proporcionar algún dato?

  • Non, en ningún caso o noso persoal funcionario se poñerá en contacto con vostede para solicitarlle a instalación de aplicacións móbiles para pagamentos entre particulares para pagarlle atrasos ou realizar os pagamentos ordinarios dunha prestación.
  • As entidades da Seguridade Social só emiten pagamentos a través do ingreso na conta bancaria facilitada por vostede ou mediante a emisión de cheque, nos casos previstos para iso.
  • Se recibe unha chamada destas características pode poñelo en coñecemento da nosa Entidade achegando os datos do teléfono, descrición da situación e os seus datos de contacto a través da nosa Caixa de Correo de Consultas.
  • IMPORTANTE: Se vostede ten en trámite algunha xestión sobre prestacións, é posible que teñamos que poñernos en contacto con vostede para resolver calquera incidencia no seu envío ou xestión da súa prestación. Nestes casos o funcionario identificarase e poderá darlle detalles sobre a comunicación remitida por vostede e a data da súa remisión, como garantía de que se trata dunha petición de datos oficial e lexítima.


4. Se necesito solicitar unha prestación ou unha variación sobre unha prestación xa recoñecida, como podo realizar a miña solicitude?

  • Se dispón de certificado electrónico ou cl@ve utilice o servizo correspondente da sede electrónica e asine electronicamente a súa solicitude.
  • Se non dispón de certificado electrónico ou cl@ve, pode utilizar a plataforma Solicitude e trámites da Seguridade Social.
  • Neste último caso, pedirémoslle que insira unha foto, tomada nese mesmo momento, do seu rostro mostrando o seu documento de identidade e poderá asinar a súa solicitude en pantalla.
Complementary Content
${loading}