Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Nabigatzen jarraituz gero, zure baimena ematen duzu cookieak eta gure cookie-politika onartzen dituzula. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko.


Ebaluatu orrialde hau
Ebaluatu eduki hau

Jaiotza eta adingabearen zaintza

1. Haur bat izan badut eta jaiotzagatiko eta adingabeen zaintzagatiko prestazio bat jasotzen ari banaiz, ERTE batek eragin al diezadake?

Jaiotzagatiko eta adingabearen zaintzagatiko prestazioa  jasotzen ari zarela ERTE baten bidez enplegu-erregulaziorako prozesu batean barne hartzen bazaituzte lanaldia eten edo murrizteko, ez dute neurri horiek eragingo  jaiotza eta adingabearen zaintzagatiko atsedenaldia amaitzen den arte.


2. ABEEE baten barne hartu ondoren seme-alaba bat izan badut, jaiotza eta adingabearen zaintzagatiko prestazioa jasotzeko eskubidea izango al dut? Zenbatekoa izango da prestazioa?

  • ABEEE batean barne hartu bazaituzte, jaiotza eta adingabearen zaintzagatiko prestazioa jasotzeko eskubidea izango duzu. Horretarako, Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoari (SEPE) edo Itsasoko Gizarte Institutuari langabeziagatiko prestazioa etetea eskatu beharko diozu lehenengo eta gero, jaiotza eta adingabearen zaintzagatiko prestazioa eskatu Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalari edo Itsasoko Gizarte Institutuari.
  • Prestazioaren zenbatekoa SEPE edo ISM ordaintzen ari zitzaizun langabeziagatiko prestazioaren oinarri arautzailearen % 100ekoa izango da.


3. Dei bat jasotzen badut Gizarte Segurantza dela esanez eta mugikorrean aplikazio bat instala dezadan eskatuz prestazio bat kobratzeko, instalatu behar al dut aplikazio hori edo daturen bat eman?

  • Ez, gure funtzionarioak ez dira zurekin harremanetan jarriko mugikorrerako aplikazioak instala ditzazun eskatzeko partikularren artean ordainketak egin, atzerapenak ordaindu edo prestazio baten ohiko ordainketak egiteko asmoz.
  • Gizarte Segurantzak zuk emandako bankuko kontuaren bidez egingo ditu soilik ordainketak edo txeke bidez, horretarako aurreikusitako kasuetan.
  • Horrelako deirik jasoz gero, gure Entitateari jakinarazi diezaiokezu Kontsulten Postontziaren bidez, zure telefono-datuak, egoeraren deskribapena eta harremanetarako datuak emanez.
  • GARRANTZITSUA: Prestazioei buruzko kudeaketaren bat izapidetzen ari bazara, baliteke zurekin harremanetan jarri behar izatea zure prestazioa bidaltzean edo kudeatzean izan daitezkeen gorabeherak zuzentzeko. Horrelakoetan, funtzionarioa identifikatu egingo da eta zuk egindako jakinarazpenari buruzko datu zehatzak eman ahal izango dizkizu, noiz bidali den kasu, datuak eskaera ofizial eta legezkoa denaren berme gisa.


4. Prestazio bat edo onartutako prestazio baten aldaketa eskatu behar badut, nola egin dezaket eskaera?

  • Ziurtagiri digitala edo cl@ve baduzu, erabili egoitza elektronikoaren zerbitzua eta sinatu zure eskaera elektronikoki.
  • Ziurtagiri elektronikorik edo cl@ve-rik ez baduzu, Eskaera eta Gizarte Segurantzako izapideak plataforma erabil dezakezu.
  • Azken kasu horretan, une horretan bertan hartutako argazki bat sartzeko eskatuko dizugu; argazkian zure aurpegia eta nortasun-agiria ikusi beharko da, eta eskaera pantailan sinatu ahal izango duzu.
Complementary Content
${loading}