Valore este contenido
Solicitudes
Documentos necesarios para o trámite da súa prestación
DOCUMENTOS NECESARIOS PARA O TRÁMITE DA SÚA PRESTACIÓN
- En todos os casos:
- Acreditación de identidade do solicitante, e, no caso de que houbese, do representante legal ou do representante voluntario mediante a seguinte documentación en vigor:
- Españois: Documento Nacional de Identidade (DNI).
- Estranxeiros: Pasaporte ou, se é o caso, documento de identidade vixente no seu país e NIE (Número de Identificación de Estranxeiro) esixido pola AEAT para os efectos de pagamento ou Tarxeta de identidade de estranxeiro (TIE).
- Documentación acreditativa da representación legal ou voluntaria, se é o caso.
- Se o representante é titor institucional, o CIF.
- Se o representante legal é o titular da patria potestade do solicitante, libro de familia.
- Acreditación de identidade do solicitante, e, no caso de que houbese, do representante legal ou do representante voluntario mediante a seguinte documentación en vigor:
- Documentación relativa á cotización: Traballador por conta allea do Réxime Xeral: certificados das empresas polas que solicita Pago directo, excepto Sistema Especial de empregados de fogar, artistas e profesionais taurinos en censo.
- Parte de accidente de traballo ou enfermidade profesional (AT e EP),, cuberto pola empresa, se a baixa é por continxencias profesionais. O parte de accidente de traballo deberá ser remitido polo sistema DELTA.
- Documentos que acrediten a extinción da relación laboral. En caso de despedimento: acta de conciliación ou sentenza de despedimento.
- Libro de familia, e no seu caso, certificado de discapacidade dos menores ao seu cargo co grao recoñecido, para os supostos de extinción da relación laboral, co fin de aplicar os topes de desemprego contributivo.
- Empresa de menos de dez traballadores: Lémbrase que é necesaria unha comunicación previa á solicitude, cunha antelación mínima de 15 días, de que a empresa traslada ao INSS a súa obriga de pagamento directo a partir do día 1.º do mes natural seguinte.
- Traballador eventual do Sistema Especial Agrario, con contrato escrito vixente cando non prestou servizos na data da baixa médica nin hai xornadas cotizadas: contrato selado pola oficina de emprego correspondente.
- Incumprimento pola empresa do pagamento delegado: denuncia ante a Inspección de Traballo e Seguridade Social (ITSS), o Xulgado do Social ou o Servizo de Mediación, Arbitraxe e Conciliación (SMAC), con indicación da data desde a que se produciu o incumprimento.