Xestión e solicitudes
Documentos que deben acompañar á solicitude
EN TODOS OS CASOS, XUNTO Á SOLICITUDE DEBERANSE PRESENTAR OS SEGUINTES DOCUMENTOS EN VIGOR:
Acreditación da identidade do solicitante, dos seus beneficiarios e, se é o caso, da persoa que represente ao solicitante, mediante a seguinte documentación:
- Españois: Documento Nacional de Identidade (DNI), para todos os maiores de 14 anos.
- Estranxeiros: tarxeta de identidade de estranxeiro (TIE) ou no seu caso pasaporte ou documento de identidade vixente no seu país.
Documentación acreditativa da representación, segundo se trate de:
- Persoa física que representa a outra: documento normalizado de representación.
-
Persoa que presta medidas de apoio a persoas con discapacidade, documentación que o acredite.
- Gardador de feito, documento que acredite a garda e a convivencia.
-
Curador ou defensor xudicial, a resolución xudicial correspondente.
Cando a solicitude é para un titular ou beneficiario non nacionalizado, acreditación da súa residencia legal en España.
Certificado de empadroamento no municipio de residencia correspondente, cando se formalizase recentemente e puidese non constar aínda rexistrado na base de datos do padrón.
Certificado emitido pola institución competente en materia de Seguridade Social ou de asistencia sanitaria do país de procedencia, acreditando que non recoñece a exportación do dereito á asistencia sanitaria, cando se trate de cidadáns dos Estados membros da Unión Europea (UE) ou Estados parte do Acordo sobre o Espazo Económico Europeo (EEE) ou Suíza, de Reino Unido ou de países con Convenio Bilateral que regula a exportación do dereito a España (Andorra, Chile, Marrocos e Tunisia).
ADICIONALMENTE, EN CASO DE SOLICITAR O DEREITO PARA BENEFICIARIOS:
Acreditación do parentesco co titular, polos seguintes medios:
- Cónxuxe: libro de familia ou certificado de inscrición de matrimonio.
- Parella de feito: certificado de inscrición nalgún dos rexistros públicos existentes ou, no seu defecto, o documento público correspondente para acreditar a existencia dunha parella de feito.
- Fillo/a, neto/a e irmán/a: libro de familia ou certificado de nacemento
- para fillo/a menor de tres meses NON será obrigatorio presentar esta documentación.
- para fillo/a, neto/a e irmán/a maior de 26 anos con discapacidade recoñecida en grao igual ou superior ao 65%, será necesario ademais, o certificado de recoñecemento ou a tarxeta acreditativa do grao de discapacidade.
- Tutelado/a ou acollido/a: documento expedido pola autoridade competente para acreditar a condición de tutelado, ou acollido polo titular, o seu cónxuxe, ou parella de feito.
Nos supostos de menor tutelado pola Administración, a Administración que tutela o menor deberá presentar certificado de constitución da tutela.
Inicio