Telefonozko arreta zerbitzua
Gizarte Segurantzak bere telefono lineak jartzen ditu zure zerbitzura, informazioa jaso eta hainbat izapide horien bitartez egin ditzazun, mugitzeko beharrik izan gabe eta erantzunik gabe ez uzteko konpromisoarekin, eskatutako datuak gutxieneko epe baten barruan eskainiz eta konfidentzialtasuna gordez.
Zure datuen konfidentzialtasunari eusteko, horiei buruzko txosten edo dokumentu guztiak zure izenean eta gure fitxategietan jasotako helbidera bakarrik bidaliko dira.
Komunikazioa errazteko, deia egitean, zure kontsulta egiteko beharrezko dokumentazio guztia eskura eduki ezazu: NAN (Nortasun Agiri Nazionala), NAF (Afiliazio zenbakia), KKK (Kotizazio-kontuko Kodea), etab.
- Lurralde nazional osoan balio duen telefonoa da. Arreta zuzena eta pertsonalizatua ematen da astelehenetik ostiralera (jaiegunak ez badira) 9:00etatik 20:00etara, ordutegi jarraituan.
-
Hau eskaintzen da arreta eta informazio zerbitzu espezializatu honetan:
-
Gizarte Segurantzaren Sistemako prestazioak jasotzen hasteko edo horiek mantentzeko baldintzei, prestazio horien eskaerei, dokumentazioari, prozesuei eta beharrezkoak diren izapideei buruzko informazioa, eta kasu bakoitzean aplikatzen den araudia.
-
Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskaintzen diren zerbitzu elektronikoen erabileraren gaineko orientazioa eta laguntza.
-
Espedienteak izapidetzeari eta onartutako prestazioei buruzko informazio zehatza eta bereizia: emandako ebazpena, lehen ordainketak, errebalorazioa, gutxienekoagatiko osagarriak, bateraezintasunak eta pentsioen konkurrentzia, aldaerak eta eraldaketak eta zenbatekoak.
- Zerbitzu honen bitartez, Europako Osasun Txartela eska daiteke. Ohiko posta bidez bidaliko da Gizarte Segurantzaren fitxategian ageri den helbidera.
-
Horrez gain, GSIN-i dagokion kudeaketarekin zerikusia duen Gizarte Segurantzaren arloko edozein gairi buruzko informazioa eskura daiteke bertan.
- Kalitate eta segurtasun arrazoiak direla eta, deia grabatu ahal izango da. Sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurkaratze eskubideak Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Idazkaritza Nagusiaren aurrean erabil daitezke, Padre Damián, 4-6, 28036 Madril.
-
Telefono hori astelehenetik ostegunera 9:00etatik 18:00etara egongo da erabilgarri, eta ostiraletan 9:00etatik 14:30era, jaiegunetan izan ezik.
Gai hauei buruzko informazioa emango da:
1. aukera | RED baimenduna | |
---|---|---|
1.1 | Enpresaren kontsulta | Enpresaren Inskripzio, likidazio eta eguneratzeei buruzko kontsultak. |
1.2 | Autonomoak/Etxeko langileak. | Autonomoei eta etxeko langileei buruzko kontsultak. |
1.3 | RED Baimenduaren Kudeaketa | Beste edozein informazio mota jasotzeko, kontsultarako edo RED sistemaren kudeaketan izandako gorabeheretarako. |
1.4 | Softwarea instalatzea | Softwarea instalatzeari buruzko kontsultetarako edo haren ondoriozko gorabeheretarako. |
1.5 | Egoitza elektronikoa, Jakinarazpenak eta Ahalordetzeak | Egoitza Elektronikoan Red Baimenduari eta zerbitzuei buruzko informazioa eskatzeko. |
1.6 | GSINen ABE parteak | GSINi dagokion RED Sisteman edo Likidazio Zuzeneko Sisteman ABEren parte medikoekin gorabeherak izanez gero. |
2. aukera | Izapidetzea, LBT eta beste txosten batzuk | |
---|---|---|
2.1 | NUSS/ Datu-aldaketa | NUSS esleitzea, harremanetarako datuak jakinaraztea eta aldatzea eta datu pertsonalak aldatzea. |
2.2 | LBT | Lan-bizitzaren txostena eskatzea. |
2.3 | Bestelako txostenak | Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren txostenak eskatzea. |
3. aukera | Autonomoak, hitzarmen bereziak, artistak, etxea eta nekazaritza | |
---|---|---|
3.1 | Autonomoak | Autonomoei buruzko informazio orokorra. |
3.2 | Hitzarmen Bereziak | Hitzarmen Bereziei buruzko informazio orokorra |
3.3 | Artistak | Artistei buruzko informazio orokorra. |
3.4 | Etxea | Etxeko informazio orokorra. |
3.5 | Nekazariak |
Nekazariei buruzko informazio orokorra |
4. aukera | Ordainketak, zorrak, bahiturak eta gerorapenak | |
---|---|---|
4.1 | Ordainketak eta zorrak | Ordainketa eta zorrekin lotutako kontsultak |
4.2 | Ordainketak eta gerorapenak |
Ordainketa eta gerorapenei buruzko kontsultak. |
5. aukera | Bestelako kontsultak | Aurreko aukeretan sartzen ez diren beste kolektibo eta gaiei buruzko informazio orokorra. |
---|
Documentos | Descarga | Fecha |
---|---|---|
140706 Tresneria Telefonikoen Konfigurazioa |
|
10/10/2016 |