Valore este contenido
Gestió d’autoritzacions
Es poden fer gestions d'una autorització respecte dels seus CCC, NAF, així com dels seus usuaris secundaris. Aquesta opció està disponible a "Sistema RED En Línia", en l'apartat "Gestió d'autoritzacions":
- Gestió de CCC/NAF: Els usuaris poden consultar els CCC i NAF assignats a la seva autorització, així com aquells dels quals l'autoritzat RED és receptor de notificacions electròniques.
També permet Assignar o Rescindir CCC o NAF de la seva autorització. Per a l'Assignació d'un CCC o NAF el sistema comprovarà si el NIF de l'autorització coincideix amb el NIF del CCC o NAF a assignar. Si coincideix, l'assignarà automàticament. Si no coincideix, l'empresa haurà de confirmar l'assignació a través del servei creat a aquest efecte a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. Fer això és equivalent a la presentació davant l'administració dels formularis FR103, FR104 i FR10.
Per rescindir un CCC o NAF, s'indicarà quin i el sistema els rescindirà automàticament de l'autorització.
- Gestió d'usuaris secundaris: L'usuari principal pot donar d'alta, baixa, modificar i consultar les dades dels usuaris secundaris d'una autorització.