Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Gestió d’autoritzacions

Es poden fer gestions d'una autorització respecte dels seus CCC, NAF, així com dels seus  usuaris secundaris. Aquesta opció està disponible a "Sistema RED En Línia", en l'apartat "Gestió d'autoritzacions":

  • Gestió de CCC/NAF: Els usuaris poden consultar els CCC i NAF assignats a la seva autorització, així com aquells dels quals l'autoritzat RED és receptor de notificacions electròniques.
    També permet Assignar o Rescindir CCC o NAF de la seva autorització. Per a l'Assignació d'un CCC o NAF el sistema comprovarà si el NIF de l'autorització coincideix amb el NIF del CCC o NAF a assignar. Si coincideix, l'assignarà automàticament. Si no coincideix, l'empresa haurà de confirmar l'assignació a través del servei creat a aquest efecte a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. Fer això és equivalent a la presentació davant l'administració dels formularis FR103, FR104 i FR10.
    Per rescindir un CCC o NAF, s'indicarà quin i el sistema els rescindirà automàticament de l'autorització.
  • Gestió d'usuaris secundaris: L'usuari principal pot donar d'alta,  baixa, modificar i consultar les dades dels usuaris secundaris d'una autorització.
Complementary Content
${loading}