Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Gestió d'autoritzacions

Es poden fer gestions d'una autorització respecte dels seus CCCs, NAFs, així com dels seus  usuaris secundaris. Esta opció està disponible a "Sistema RED En Línia", en l'apartat "Gestió d'autoritzacions":

  • Gestió de CCCs/NAFs: Els usuaris poden consultar els CCCs i NAFs assignats a la seua autorització, així com aquells dels quals l'autoritzat RED és receptor de notificacions electròniques.
    També permet Assignar o Rescindir CCCs o NAFs de la seua autorització. Per a l'Assignació d'un CCC o NAF, el sistema comprovarà si el NIF de l'autorització coincidix amb el NIF del CCC o NAF a assignar. Si coincidix, l'assignarà automàticament. Si no coincidix, l'empresa haurà de confirmar l'assignació a través del servici creat a este efecte a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. Fer això és equivalent a la presentació davant de l'administració dels formularis FR103, FR104 i FR10.
    Per a rescindir un CCC o NAF, s'indicarà quin i el sistema els rescindirà automàticament de l'autorització.
  • Gestió d'usuaris secundaris: L'usuari principal pot donar d'alta,  baixa, modificar i consultar les dades dels usuaris secundaris d'una autorització.
Complementary Content
${loading}