É posible realizar xestións dunha autorización respecto aos seus CCCs, NAFs, así como aos seus usuarios secundarios, esta opción está dispoñible en "Sistema RED En Liña", no apartado "Xestión de autorizacións":
- Xestión de CCCs/NAFs: Os usuarios poden consultar os CCCs e NAFs asignados á súa autorización, así como aqueles dos que o autorizado RED é receptor de notificacións electrónicas.
Tamén permite Asignar ou Rescindir CCCs ou NAFs da súa autorización. Para a Asignación dun CCC ou NAF o sistema comprobará se o NIF da autorización coincide co NIF do CCC ou NAF que hai que asignar. Se coincide, asignarao automaticamente. Se non coincide, a empresa deberá confirmar a asignación a través do servizo creado para tal efecto na Sede Electrónica da Seguridade Social. Realizar isto é equivalente á presentación ante a administración dos formularios FR103, FR104 e FR10.
Para rescindir un CCC ou NAF indicarase cal e o sistema rescindiraos automaticamente da autorización.
- Xestión de usuarios secundarios: O usuario principal pode dar de alta, baixa, modificar e consultar os datos dos usuarios secundarios dunha autorización.