Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Xestión de autorizacións

É posible realizar xestións dunha autorización respecto aos seus CCCs, NAFs, así como aos seus  usuarios secundarios, esta opción está dispoñible en "Sistema RED En Liña", no apartado "Xestión de autorizacións":

  • Xestión de CCCs/NAFs: Os usuarios poden consultar os CCCs e NAFs asignados á súa autorización, así como aqueles dos que o autorizado RED é receptor de notificacións electrónicas.
    Tamén permite Asignar ou Rescindir CCCs ou NAFs da súa autorización. Para a Asignación dun CCC ou NAF o sistema comprobará se o NIF da autorización coincide co NIF do CCC ou NAF que hai que asignar. Se coincide, asignarao automaticamente. Se non coincide, a empresa deberá confirmar a asignación a través do servizo creado para tal efecto na Sede Electrónica da Seguridade Social. Realizar isto é equivalente á presentación ante a administración dos formularios FR103, FR104 e FR10.
    Para rescindir un CCC ou NAF indicarase cal e o sistema rescindiraos automaticamente da autorización.
  • Xestión de usuarios secundarios: O usuario principal pode dar de alta, baixa,  modificar e consultar os datos dos usuarios secundarios dunha autorización.
Complementary Content
${loading}