Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Què fa la Tresoreria en rebre la sol·licitud de càrrec en compte?

Per cada document TC2 amb sol·licitud de domiciliació en compte, la Tresoreria General de la Seguretat Social quantifica, a partir de la relació nominal de treballadors i la informació existent al Fitxer General d’Afiliació, les  quotes corresponents (amb tot el desglossament de conceptes del TC1), que serà el que s’envie de forma immediata mitjançant justificant tècnic a l’usuari per a la seua conformitat i que posteriorment es curse a l’entitat financera perquè realitze el càrrec corresponent.

En cas que qualsevol discrepància amb aquest ajust tècnic i sempre abans del dia 18 del mes de presentació, l'usuari haurà de posar-se en contacte amb el Servici d'Atenció Telefònic de la TGSS (en el telèfon 901 50 20 50) per gestionar la incidència o fins i tot per procedir a l'anul·lació de la domiciliació.

Tancat el termini de presentació de sol·licitud de càrrec en compte, es remet a l’usuari un rebut de liquidació de cotitzacions. Aquest model conté tots els conceptes relatius a la liquidació de quotes, sent el justificant de la sol·licitud de càrrec en compte acceptada a tràmit. Aquest document serà autenticat mitjançant empremta electrònica.

Exemple d'un Rebut de liquidació de cotització, càrrec en compte.

Aquest rebut de liquidació de cotitzacions no implica el pagament de les quotes si no va acompanyat del corresponent comprovant d’ingrés de l’entitat financera ("abonament per domiciliacions").

Posteriorment a aquesta data, i fins a l’últim dia hàbil del mes, hi ha la possibilitat d’anul·lar la domiciliació si es posa directament en contacte amb la seua entitat financera.

Complementary Content
${loading}