Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Que fai a Tesourería ao recibir a solicitude de cargo en conta?

Por cada documento TC2 con solicitude de Domiciliación en Conta, a Tesourería Xeral da Seguridade Social cuantifica, a partir da relación nominal de traballadores e a información existente no Ficheiro Xeral de Afiliación, as  cotas correspondentes (con todo o desagregamento de conceptos do TC1), que será o que se lle envíe de forma inmediata ao usuario mediante xustificante técnico para a súa conformidade e que posteriormente se curse á Entidade Financeira para que realice o cargo correspondente.

No caso de calquera discrepancia con este xustificante técnico, e sempre antes do día 18 do mes de presentación, o usuario deberá poñerse en contacto co Servizo de Atención Telefónico da T.G.S.S. (no teléfono 901 50 20 50) para xestionar a incidencia ou incluso para proceder á anulación da domiciliación.

Cerrado o prazo de presentación de solicitude de cargo en conta, remíteselle ao usuario un recibo de liquidación de cotizacións. Este modelo contén todos os conceptos relativos á liquidación de cotas e é o xustificante da solicitude de cargo en conta aceptada a trámite. Este documento será autenticado mediante pegada electrónica.

Exemplo dun Recibo de Liquidación de Cotización, Cargo en Conta.

Este Recibo de Liquidación de Cotizacións non implica o pagamento das cotas se non vai acompañado do correspondente comprobante de ingreso da Entidade Financeira ("Débito por Domiciliacións)".

Con posterioridade a esta data, e ata o último día hábil do mes, existe a posibilidade de anular a domiciliación poñéndose en contacto directamente coa súa entidade financeira.

Complementary Content
${loading}