Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Valore esta página
Valore este contenido

Zer egiten du Diruzaintzak Kontuan Kargatzeko eskaera jasotzean?

Kontuan Helbideratzeko eskaera duen TC2 dokumentu bakoitzeko, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Nagusiak, langileen zerrendatik eta Afiliazioaren Fitxategi Orokorretik hasita, dagozkion kuotak kuantifikatuko ditu (TC1eko kontzeptuen desglose osoarekin),   berehalakoan bidaliko zaiona erabiltzaileari hartu-agiri teknikoaren bidez, eta ondoren Finantza-Erakundean jakinaraziko da dagokion kargua egiteko.

Agiri tekniko honekin ados ez bazaude, aurkezteko hileko 18aren aurretik, erabiltzailea T.G.S.S. Arreta Telefonikoko Zerbitzura deitu (901 50 20 50 zenbakia), arazoa konpontzeko edo helbideratzea baliogabetzeko.

Karguan kargatzeko eskaera aurkezteko epea amaituta, Kotizazioen Kitapen Ordainagiria bidaliko zaio erabiltzaileari. Eredu honek kuoten kitapenari buruzko kontzeptu guztiak ditu, eta kontuan kargatzeko eskaeraren ziurtagiria izapidetzeko onartuko da. Dokumentu hau zantzu-elektronikoaren bidez egiaztatua izango da.

Kotizazioaren Kitapen Ordainagiria, Kontuan Kargatzea ziurtagiriaren adibidea.

Kotizazioen Kitapen Ordaingiri honek ez dakar kuoten ordainketa ez badoa Finantza-Erakundearen dagokion ordainagiriarekin batera ("Helbideratzeegatiko Zorra").

Data honen ostean, eta hilabeteko azken egun baliodun arte, helbideratzea baliogabetzeko aukera dago, zure Finantza.Erakundearekin harremanetan jarriz.

Complementary Content
${loading}