Alta, baixa e variación de datos no Réxime Xeral da Seguridade Social
Procedemento
Información Xeral
| Obxecto: |
A alta, a baixa e as variacións de datos son comunicacións obrigatorias que deben facerse á Seguridade Social para informar sobre o comezo da actividade laboral dun traballador, sobre o cesamento nela ou sobre as modificacións de datos identificativos e laborais dos traballadores afiliados á Seguridade Social. |
|---|---|
| Suxeitos: |
Está obrigado o empresario a solicitar a alta, a baixa e a comunicar as variacións de datos de todos os seus traballadores. |
| Impresos: |
|
| Onde tramitalo: |
|
| Prazos: |
Solicitude da alta:
Solicitude da baixa:
Variación de datos:
|
| Efectos: |
Alta:
Baixa:
|
| Outros datos de interese: |
Os empresarios están obrigados a comunicar a alta, a baixa ou a variación de datos dos traballadores que presten servizos na súa empresa. En caso de non facelo poderá facelo o traballador directamente na Tesouraría Xeral da Seguridade Social. |
Inicio