Cl@ve Mòbil
Des del 3 de març de 2025, s’incorpora Cl@ve Mòbil com a forma d’accés als serveis de la Seu electrònica de la Seguretat Social, en substitució de Cl@ve PIN. No obstant això, Cl@ve mòbil manté la possibilitat d’accedir amb un PIN d’un sol ús.
Cl@ve Mòbil és una forma d’accés senzilla que no requereix recordar una contrasenya, simplement confirmar la petició que es rebrà a través de l’APP Cl@ve.
Un cop seleccionat Cl@ve Mòbil com a mitjà d’autenticació, el sistema ofereix aquestes opcions:
- Escanejar un codi QR amb l’APP Cl@ve.
-
Seleccionar l’opció de continuar sense lectura del QR, llavors caldrà introduir el DNI/NIE i la data de validesa del DNI (o la data d’expedició si és un DNI permanent), o el número de suport del NIE.
- Si no hi pots accedir amb l’APP Cl@ve, durant l’autenticació se t’oferirà l’accés amb un PIN enviat per SMS al telèfon mòbil.
Per fer ús dels serveis de Cl@ve Mòbil cal estar registrat al sistema Cl@ve.
Cl@ve Mòbil es podrà utilitzar a les nostres aplicacions mòbils, a la Seu electrònica i als diferents portals de la Seguretat Social.
Per utilitzar Cl@ve Mòbil es recomana tenir instal·lada l’APP Cl@ve. Si ja ets usuari de l’App Cl@ve PIN, veuràs com s’actualitza a la nova versió de l’APP Cl@ve i, un cop activada, ja podràs rebre al teu dispositiu les peticions d’autenticació de Cl@ve Mòbil. Tot amb la mateixa App.