Se son autónomo do Mar, como me afecta o contido da Orde ESS/214/2018?
Os traballadores por conta propia encadrados no grupo primeiro de cotización, como o resto de traballadores autónomos, están obrigados a xestionar todos os seus trámites, incluída a recepción das notificacións, por vía electrónica, a partir do 1 de outubro de 2018. Os traballadores por conta propia encadrados no grupo segundo ou terceiro de cotización, non están obrigados ao uso de medios electrónicos, pero poderán acceder voluntariamente aos mesmos servizos.
Onde podo xestionar os meus trámites?
A partir do 1 de outubro de 2018, estarán operativos os servizos no Sistema RED. Para o uso do Sistema RED (Remisión Electrónica de Datos), requírese estar debidamente autorizado. Para facilitar as súas xestións, un autorizado RED poderá actuar en representación do traballador autónomo do Mar a través deste sistema. Na Sede Electrónica da Seguridade Social (SEDESS) encóntranse situados os servizos que permiten a xestión da asignación ou desasignación do Número de Afiliación (NAF) do traballador autónomo a un autorizado RED.
Actualmente a través dos servizos dispoñibles en Sede Electrónica.
Na Sede Electrónica da Seguridade Social (SEDESS), o traballador autónomo do Mar pode realizar directamente os seus trámites a través dos servizos electrónicos dispoñibles, mediante a presentación de solicitudes por Rexistro Electrónico (RE). Para acceder ao Rexistro Electrónico pode empregar Certificado electrónico e DNI electrónico.
En breve, poñeranse a disposición dos traballadores por conta propia do Réxime Especial de Traballadores do Mar, servizos online similares aos existentes na actualidade para o resto de traballadores autónomos.
Como podo acceder ás miñas notificacións?
Para a recepción e sinatura de notificacións e comunicacións procedentes da Administración da Seguridade Social, encóntranse os Servizos de Notificacións Telemáticas da SEDESS. Débese dispoñer dun sistema de autenticación válido: Certificado electrónico admitido pola Seguridade Social, DNI Electrónico ou Cl@ve Permanente (con rexistro avanzado) reforzado con claves dun só uso enviadas por SMS pola Seguridade Social ao teléfono móbil do cidadán. Este sistema permite ademais o acceso á sinatura na nube.
A través do Servizo de Consulta e sinatura de notificacións telemáticas, o traballador por conta propia do Mar, así como o seu autorizado ao sistema RED ou, de ser o caso, o seu apoderado, poderán acceder e asinar as notificacións.