Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal.


Valore esta pàgina
Valore este contingut

Informació sobre atenció presencial i telemàtica

Resultados de la búsqueda

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

2. Si no tinc certificat digital ni usuari clau, un familiar que sí que en té podria sol·licitar o fer algun tràmit a l’Institut Nacional de la Seguretat Social o a l’Institut Social de la Marina, en nom meu?

Pot utilitzar els nostres serveis electrònics mitjançant la representació d’un familiar o persona propera o d’un professional que sí que dispose de certificat digital o d’usuari Cl@ve. Per això, juntament amb la sol·licitud, ha d’incloure el model normalitzat de representació signat que trobarà en la documentació adjunta del servici electrònic corresponent.

3. Com puc obtenir informació sobre el meu Número de Seguretat Social (NUSS) o, si s’escau, si no en dispose, per accedir als servicis electrònics que el requerixen?

Si necessita conéixer el seu Número de Seguretat Social (NUSS), accedisca al servici "Duplicat de document d’afiliació". Este servici l' informa, si s’escau, si no en disposa de cap.
Els servicis electrònics de la Seguretat Social que permeten l’accés amb autenticació per SMS, fonamentalment per a l’obtenció d’informes, requerien fins ara la introducció de la informació relativa al Número de Seguretat Social. Per a facilitar a l’usuari l’ús dels servicis electrònics, s’ha eliminat el requisit d’informar d’esta dada, i es manté la verificació de la identitat amb informació senzilla, DNI o NIE i data de naixement, a més de la introducció d’un codi enviat al mòbil que haja proporcionat a la Seguretat Social.

Complementary Content
${loading}