Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal.

Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Informació sobre atenció presencial i telemàtica

Resultados de la búsqueda

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

2. Si no tinc certificat digital ni usuari clau, un familiar que sí que en té podria sol·licitar o fer algun tràmit a l’Institut Nacional de la Seguretat Social o a l’Institut Social de la Marina, en nom meu?

Pot utilitzar els nostres serveis electrònics mitjançant la representació d’un familiar o persona propera o d’un professional que sí que disposi de certificat digital o d’usuari Cl@ve. Per això, juntament amb la sol·licitud, ha d’incloure el model normalitzat de representació signat que trobarà a la documentació adjunta del servei electrònic corresponent.

3. Com puc obtenir informació sobre el meu Número de Seguretat Social (NUSS) o, si s’escau, si no en disposo, per accedir als serveis electrònics que el requereixen?

Si necessiteu conèixer el vostre Número de Seguretat Social (NUSS), accediu al servei "Duplicat de document d’afiliació". Aquest servei us informa, si s’escau, si no en disposeu.
Els serveis electrònics de la Seguretat Social que permeten l’accés amb autenticació per SMS, fonamentalment per a l’obtenció d’informes, requerien fins ara la introducció de la informació relativa al Número de Seguretat Social. Per facilitar a l’usuari l’ús dels serveis electrònics, s’ha eliminat el requisit d’informar d’aquesta dada, i es manté la verificació de la identitat amb informació senzilla, DNI o NIE i data de naixement, a més de la introducció d’un codi enviat al mòbil que hàgiu proporcionat a la Seguretat Social.

Complementary Content
${loading}